Organizatorii Galei Premiilor eCommerce (GPeC) anunta ca incepand de astazi, 6 decembrie 2010, pana pe 15 ianuarie 2011 deruleaza un studiu national dedicat pietei de comert electronic. Acesta reprezinta o actualizare a Studiului privind dezvoltarea comertului electronic din Romania, realizat tot de echipa Link 2 eCommerce in octombrie 2008, la solicitarea ANCOM.
Incepand de astazi, 6 decembrie 2010, internautii obisnuiti clienti sau nu ai magazinelor online sunt invitati sa completeze chestionarul aflat pe site-ul Studiului la www.studiucomertelectronic.ro. Potrivit echipei de proiect (organizatorii GPeC), chestionarul va fi disponibil publicului larg pana pe data de 15 ianuarie 2011, iar cei care il completeaza integral au sansa sa castige, prin tragere la sorti, unul din premiile oferite de magazinele online partenere. Pana in acest moment, in prima zi de la lansare, valoarea premiilor oferite de sponsori se ridica deja la peste 2.400 de lei, aceasta urmand sa creasca si sa fie updatata periodic.
Scopul studiului este de a actualiza informatiile obtinute in 2008, mai ales ca ultimii 2 ani au fost marcati de criza care, bineinteles, s-a resimtit si in mediul online. Este important sa avem o radiografie updatata a pietei, sa vedem daca si cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor, care este acum valoarea medie a tranzactiilor, ce se cumpara cel mai mult si cum percep consumatorii piata de comert electronic in momentul de fata, cat si in urmatorii 2 ani, spune Andrei Radu, coordonatorul echipei de proiect.
Magazinele online sunt rugate sa sprijine acest studiu in calitate de sponsori, prin oferirea de premii pentru consumatorii obisnuiti care completeaza integral chestionarul, astfel incat sa se obtina cat mai multe raspunsuri valide pentru o relevanta crescuta a studiului. Rog magazinele online sa ne ajute in acest demers, mai ales ca nu exista o valoare minima impusa a premiului oferit fiecare magazin poate oferi ce crede de cuviinta, de la un simplu mouse la o vila in Pipera glumesc in privinta vilei, evident. Cert este ca nu impunem nimic si sper sa gasim sprijin, avand in vedere ca este un efort comun de industrie si ca partenerii nostri vor primi rezultatele detaliate ale studiului in mod gratuit, declara Andrei Radu.
De asemenea, echipa de proiect solicita si sprijinul blogger-ilor sau site-urilor de continut pentru promovarea online a Studiului, in asa fel incat reach-ul sa fie cat mai mare, iar rezultatele relevante. Bineinteles, toti partenerii nostri fie ca sunt sponsori sau parteneri media au anumite avantaje: afisarea logo-urilor cu link pe site-ul Studiului, branding, obtinerea rezultatelor detaliate in mod gratuit, conchide Radu.
Asadar, internautii obisnuiti isi pot exprima opinia incepand de astazi, 6 decembrie 2010 pana pe 15 ianuarie 2011, cu privire la cumparaturile online si au sansa de a castiga unul din premiile oferite de magazinele online partenere. Tragerea la sorti va avea loc pe 20 ianuarie 2011, prin Random.org, iar lista castigatorilor va fi facuta publica pe site-ul Studiului la www.studiucomertelectronic.ro.
Magazinele online care vor sa devina partenere sau site-urile care doresc sa ajute in mediatizarea studiului, pot lua legatura cu Andrei Radu la [email protected].
Studiu Comert Electronic 2010 este realizat de Link 2 eCommerce, organizatorii GPeC.
Magazine online partenere: Buburuza.com, CasualWear.ro, TalkSmart.ro, FashionUp.ro, Vexio.ro, FunGift.ro, Bestkids.ro, PCone.ro, Eurosoft-Computers.ro, Floria.ro, LiveMag.ro.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro