Editura House of Guides a lansat editia a patra a "Ghidului mass media romanesti". Lucrarea este un produs unicat pe piata publicistica din Romania si se adreseaza, in principal, specialistilor in PR, marketing si publicitate.
Numita de Emil Hurezeanu "cartea de telefon a presei romanesti", lucrarea cuprinde:
•Cea mai completa baza de date despre mass-media din Romania
•Capitole dedicate presei electronice, agentiilor de publicitate, organizatiilor de presa, legislatiei de presa, IT&C
•Tirajele publicatiilor scrise, audientele radio si TV
•Toti directorii mass-media si redactorii-sefi
"Ghidul mass media romanesti" este un instrument deosebit de util pentru:
•Specialistii in PR, marketing si publicitate - pentru crearea unei baze cu date de contact, alegerea spatiilor de publicitate, trimiterea comunicatelor de presa, selectarea publicatiilor pentru monitorizare si abonamente.
•Conducerea si patronatele din mass-media, directorii de marketing si strategie. Cu ajutorul ghidului se pot realiza studii ale concurentei, planuri de parteneriate media.
•Companiile care ofera servicii si produse companiilor de presa, radio si televiziune (IT&C, tipografii, consumabile, servicii diverse) ca sursa de potentiali clienti
•Publicul larg - pentru selectarea publicatiilor de interes
Ghidul poate fi comandat direct pe www.houseofguides.ro cu o reducere de 10%.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro