Ghidul Mass Media Romanesti 2006

Editura House of Guides pregateste editia a doua a „Ghidului mass media romanesti”, un produs necesar tuturor specialistilor in comunicare si marketing, in care gasiti clasificate dupa tip, localizare si periodicitate, toate publicatiile, radiourile si televiziunile din Romania.

Acest ghid este o lucrare unicat in peisajul publicistic romanesc cuprinzand:
– informatie exhaustiva despre mass-media;
– toti directorii mass-media si redactorii-sefi din Romania intr-o singura carte;
– audienta fiecarei publicatii, fiecarui post de radio sau de televiziune;
– capitole speciale dedicate mass-media electronice, IT si comunicatii.

Ghidul este util pentru:
1. Alegerea spatiilor de publicitate
Datorita datelor privind tipologia publicului, audienta si rate card pentru publicitate, lucrarea permite comparatii pentru anumite mijloace de comunicare.

2. Selectarea publicatiilor pentru monitorizare si abonamente
Toti cei interesati pot alege publicatiile dupa tipul de public, tematica, localizare geografica, tiraj etc.

3. Transmiterea comunicatelor de presa si crearea unei retele de contacte de presa
Ghidul este o sursa excelenta de date de contact actualizate pentru publicatii, radio, TV pentru fiecare judet in parte.

Mai multe detalii – www.houseofguides.ro