Generali Asigurari a crescut in 2010 cu 8% pe segmentul de asigurari de viata

martie 31, 2011

Asigurarile unit-linked au evoluat cu 19% fata de 2009 In anul 2010, compania Generali Asigurari a obtinut o crestere de 8% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 91 milioane lei. Cea mai buna evolutie (+19%) a inregistrat-o segmentul unit-linked, urmat de asigurarile individuale traditionale (+7%) si cele de grup (+3,5%). Doua realizari importante ale anului 2010 au fost consolidarea portofoliului de clienti si reducerea ratei de reziliere a politelor de viata.

„Suntem foarte multumiti de performanta obtinuta pe segmentul de asigurari de viata, care se situeaza, conform estimarilor specialistilor, peste media pietei. Avem incredere ca strategia noastra de dezvoltare a portofoliului existent de produse si de lansare a altora noi, adaptate nevoilor actuale ale clientilor, precum si mentinerea unor standarde foarte ridicate in ceea ce priveste serviciile acordate, ne-au oferit un avantaj competitiv important, pe care suntem hotarati sa il mentinem si in 2011”, a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurari.

Per ansamblu, compania a obtinut in 2010 un volum total de prime brute subscrise de 440 milioane lei, cu 13% mai mic in comparatie cu perioada similara a anului precedent. Segmentul de asigurari generale a scazut cu 17% fata de anul trecut, pana la valoarea de 349 milioane lei. Diminuarea subscrierii a fost determinata de involutia generala a pietei auto si, in particular, a celei de leasing, factori dublati de scaderea veniturilor populatiei.

In pofida scaderii in ansamblu a segmentului de asigurari generale, compania a inregistrat cresteri importante pe alte linii de business non-auto: credite si garantii (+155%), asistenta turistica (+154%), raspundere civila profesionala (+15%), asigurari de locuinta (+8%) si asigurari de incendiu pentru riscuri industriale (+6%).

„Ne dorim un business sanatos si profitabil, iar acest obiectiv nu poate fi atins fara o filozofie de subscriere prudenta. Vom lua in continuare toate masurile necesare pentru mentinerea unui portofoliu echilibrat, prin limitarea ponderii asigurarilor auto si dezvoltarea altor linii de asigurare. Actiunile derulate anul trecut, printre care procesul de selectie in cadrul portofoliului auto a unui nucleu de clienti, caracterizati prin responsabilitate in trafic si care apreciaza valoarea unor servicii de calitate, pe care i-am premiat prin tarife preferentiale, sunt parte a acestei strategii. Credem ca aceste masuri de fidelizare si recompensare a asiguratilor responsabili sunt sanatoase atat pentru companie, cat si pentru clienti, care vor putea beneficia in continuare de servicii de calitate ridicata”, a explicat Marie Kovářová.

„În 2011 vom continua sa dezvoltam asigurarile de viata, dar vom sustine totodata si alte linii de business cu potential de dezvoltare, cum ar fi segmentul de asigurari de locuinta, cel de asistenta turistica, asigurarile corporate si asigurarile de daune la proprietati. De asemenea, anul acesta vom continua investitiile in profesionalizarea fortei proprii de vanzari si in consolidarea relatiei cu partenerii, cu scopul de a imbunatati rezultatele de vanzari si parametrii de profitabilitate”, a concluzionat Directorul General al companiei.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro