Gala Premiilor PIAT: Coca Cola si Selgros castiga cele doua Mari Premii

noiembrie 3, 2009

Industria bunurilor de larg consum si-a desemnat campionii, in seara zilei de joi 29 octombrie, in cadrul Galei Premiilor PIATA. Coca Cola Hellenic a intrunit cel mai mare numar de voturi din partea comerciantilor si a castigat, pentru a patra oara, Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor, in timp ce Selgros Cash & Carry a primit Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din retailul modern dupa ce a obtinut cel mai mare numar de voturi din partea directorilor de vanzari ai celor mai mari 100 de companii producatoare sau distribuitoare de bunuri de larg consum.

Competitia initiata de revista Piata, aflata in acest an la a patra editie, a premiat 23 de companii, unele obtinand mai multe trofee. Din acest punct de vedere, Coca Cola este campioana absoluta, castigand patru trofee - aproape tot ceea ce putea castiga. De asemenea, se detaseaza performanta Unilever: cinci premii. Succese remarcabile au obtinut si Ursus Breweries (trei premii), Hochland (trei premii), Aldis (doua premii), Beiersdorf (doua premii) si Real Hypermarket (un premiu si o mentiune).
Trebuie subliniata si reusita companiei Transilvania General Import Export, castigatoare a premiului pentru cele mai moderne servicii de distributie si logistica pentru a patra oara consecutiv.
Editia din acest an a Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum a fost organizata impreuna cu parteneri de prim rang: Unilever, Coca Cola, Real, Kraft, Proactive, Eco Rom, Vincon, Mitsubishi Fuso, MEMRB, Peroni, Monini, Milford, Cirio, Nordic Import Export, Costa d'Oro, Capital, HotNews si Radio Romania Actualitati.
Premiile PIATA s-au desfasurat in acest an dupa un format nou, care a oferit competitorilor 38 de trofee: doua Mari Premii, 30 de premii si sase mentiuni. Premiile rezervate furnizorilor de bunuri de larg consum au constituit obiectul a trei sectiuni, fiecare cu cate noua premii, corespunzatoare cu noua grupe de produse.
Alte doua sectiuni au fost rezervate comerciantilor, in timp ce companiile de distributie si logistica au avut o sectiune speciala. Celelalte doua sectiuni sunt cele ale Marilor Premii.
La Premiile PIATA au concurat toate companiile care au depus una sau mai multe candidaturi. Toate candidaturile au fost inscrise pe buletinele de vot pe care compania de cercetare de piata MEMRB le-a transmis alegatorilor. In cazul sectiunilor rezervate furnizorilor si distribuitorilor, inclusiv Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor, alegatorii au fost comerciantii care compun panelul de retail audit al MEMRB. In cazul sectiunilor rezervate comerciantilor, alegatorii au fost directorii de vanzari ai celor mai mari 120 de companii cu activitate de productie sau distributie de bunuri de larg consum.
Criteriul de departajare a candidatilor si de desemnare a castigatorilor premiilor si mentiunilor a fost procentajul (numarul) mai mare de voturi obtinut din partea alegatorilor.
Acest mecanism de desemnare a castigatorilor a fost folosit pentru sapte din cele opt sectiuni; pentru sectiunea "Cel mai dinamic comerciant din retailul modern", criteriul de departajare a candidaturilor depuse a fost indicatorul variatia cifrei de afaceri raportata la variatia numarului de magazine in 2008 fata de 2007.
La editia 2009 a Premiilor PIATA au fost depuse 170 de candidaturi din partea a 46 de companii.
Revista Piata multumeste tuturor celor care, intrand in competitia pentru premii, au animat intrecerea si au stabilit un indicator al performantelor din industria bunurilor de larg consum din Romania.
Revista Piata felicita candidatii care au obtinut cel mai mare numar de voturi si au castigat premiile si mentiunile puse in joc.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro