Frauda, o problema de cultura organizationala

iunie 21, 2010

Expo Media a organizat Fraud Prevention Conference and Expo, un eveniment de business cu solutii practice anti-frauda, ce a avut loc in data de 15 Iunie 2010, in cadrul Institutului National de Statistica din Bucuresti.

Frauda, un fenomen omniprezent care isi reinventeaza pe zi ce trece armele, fiind uneori de neoprit. Tehnicile si strategiile anti-frauda evolueaza, intrucat o abordare lejera a acestei realitati ingrijoratoare, frauda, a dus de multe ori la dezastre financiare sau chiar faliment. Toate companiile mari implementeaza masuri anti-frauda si investesc in tehnologii moderne dedicate acestei “afectiuni virale de business”. Dar ce face diferenta? De ce unele companii se protejeaza mai bine decat altele? E vorba de atitudine, de coloana vertebrala a culturii organizationale. Firmele care isi controleaza in mod exagerat angajatii au un succes considerabil mai mic, fata de companiile ce practica un management si o cultura mai deschise. Cultura interna tebuie sa fie caracterizata prin: identificarea si acceptarea punctelor slabe, cunoasterea riscurilor, activitati care nu sunt guvernate de frica, motivatie generata de performanta, spirit de initiativa si comunicare cu angajatii, stimularea sentimentului de incredere etc.
Toate acestea construiesc un profil de leadership puternic si realist, care este capabil sa mentina o echipa unita si loiala, sa investeasca corect in solutii tehnologice de preventie a fraudei, in functie de insight-ul pietei specifice. Actele frauduloase gasesc un teren fertil intr-un cadru organizational in care: managementul controlului este ineficient, simtul responsabilitatii nu face parte din filosofia de business si din profilul angajatilor si echipa nu beneficiaza de traininguri specializate.

Expo Media, impreuna cu Asebuss in calitate de partener strategic, a initiat si coordonat o initiativa utila de comunicare si educare privind frauda la nivel local si international, Fraud Prevention Conference and Expo, alaturi de specialisti recunoscuti ai acestui domeniu important. Conferinta a avut loc in data de 15 iunie, la Institutul National de Statistica si s-a bucurat de un numar mare de invitati, care au participat activ la dezbateri, si, alaturi de speakerii experti ai acestei editii, au descoperit solutii aplicabile, testate, anti-criza.

Printre topicurile dezbatute la Fraud Prevention Conference s-au numarat:
• Strategii realiste, procese si instrumente practice anti-frauda
• Modele de organizare interna pentru stimularea loialitatii angajatilor
• Cauze interne ce genereaza vulnerabilitatea la frauda
• Studii de caz edificatoare in lupta cu frauda
• Tipuri de frauda in domeniul asigurarilor ( reala, aparenta si legala) si efectele acestora
• Gestionarea riscurilor penale asociate activitatii de creditare
• Managementul Riscului de Frauda - oportunitate, rationalizare si motivare
• Tendinte principale de frauda in industria de telecomunicatii
• Fenomenul de frauda pe piata din Romania

Pentru mai multe informatii despre conferinta de business, va rugam sa accesati www.conferinte.ro.
Organizarea evenimentului Fraud Prevention Conference and Expo a fost posibila cu sprijinul partenerilor Customer Service School, DNA Solutions, Mateut-Budusan, in Asociere; Avocati Specializati in Drept Penal-Comercial, si al partenerului strategic ASEBUSS.

Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro