Festivalului Internaţional Tuborg: 350 000 de vizitatori şi peste 400 000 de pahare de bere

Timp de zece zile, peste 350 000 de vizitatori au trecut pragul Festivalului Internaţional Tuborg care şi-a închis duminică porţile. În perioada 27 mai – 5 iunie, bucureştenii au avut parte de zece zile de sărbătoare în care s-au lăsat conduşi de o singură regulă: “Trăieşte din plin!”, au degustat din sortimentele de bere internaţionale prezente la cea de-a patra ediţie a festivalului şi au asistat la concertele live ale celor mai renumiţi interpreţi din România.

Ediţia din acest an a festivalului a oferit vizitatorilor şansa de a contribui la refacerea zonei din vestul ţării afectate de inundaţii. Din costul fiecărui pahar de bere vândut pe durata ediţiei de la Bucureşti a festivalului, o mie de lei a fost donată sinistraţilor din Banat. Pe durata ediţiei din acest an a festivalului s-au consumat 420 000 de pahare de bere, familiile din Banat afectate de inundaţii beneficiind de o donaţie de 420 milioane lei din partea companiei Tuborg România, bani viraţi în contul deschis de Guvern.

Shachar Shaine, Preşedintele companiei Tuborg România, declară: “2005 a fost anul muzicii fără limite la Festivalul Internaţional Tuborg. Bucureştenii au avut parte de zece seri incendiare cu peste 35 de formaţii şi interpreţi de top din România şi de peste hotare. Conceptul Festivalului este internaţionalitatea, de aceea spectatorii prezenţi în Piaţa Constituţiei au avut parte de sortimente de bere de calitate din toată lumea şi de formaţii de top din România şi din afara ţării. În plus, componenta socială a acestei ediţii a creat o legătură în plus între bucureşteni şi berile prezente în festival. Sperăm ca sprijinul oferit de noi să aducă o rază de speranţă familiilor din Banat şi solidaritatea arătată de locuitorii capitalei să-i ajute să depăşească cu bine această etapă nedorită din viaţa lor.”
La ediţia din acest an, consumatorii au avut ocazia să testeze sortimente de bere recunoscute la nivel internaţional: Tuborg Classic, Tuborg Pilsener, Carlsberg Black Gold, Carlsberg Elephant, Carlsberg Special, Carlsberg Stout Porter, Carlsberg Paske, Weinhestephane. În plus, publicul român s-a reîntâlnit cu mărcile aflate în portofoliul companiei Tuborg România: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny. Atmosfera de distracţie în cele zece seri de festival a fost întreţinută de cele 35 de formaţii şi interpreţi de top invitaţi să ducă distracţia la cote maxime: Cassa Locco, Parlament, Vama Veche, Viţa de vie, Cream, Nicola, Ştefan Bănică Jr., Românitza, Romania, Marfar & Tanti Lina, Loredana & Taraful, Alternosfera, Gândul Mâtzei, Zdob & Zdub, Sexxy, Dana, Voltaj, Pavel Stratan, Firma, Hermes House Band, Iris şi invitaţii (Adrian Pintea, Mircea Vintilă, Narcisa Suciu, Hara, Mihai Georgescu), Mandinga, Analia Selis, Pepe, Simplu, Vank, Hara, Cargo, Zob, Bere Gratis, Proconsul, Direcţia 5. Totodată, în ultima seară, organizatorii Festivalului Internaţional Tuborg au avut un oaspete de seamă – Preşedintele României, Traian Băsescu, venit să încerce, alături de bucureşteni, sortimentele de bere aduse special pentru festival şi să asculte muzica de clasă.

Festivalul Tuborg are deja o tradiţie internaţională, conceptul fiind dezvoltat mai întâi în Danemarca de Carlsberg Breweries A/S – deţinătoarea la nivel mondial a mărcii Tuborg şi, datorită succesului înregistrat, extins apoi în Germania, Italia, Suedia şi celelalte ţări unde se fabrică berea Tuborg. Cu peste 130 de ani de tradiţie, berea Tuborg rămâne una din cele mai celebre mărci premium din lume prin valorile sale: calitatea, tinereţea, cosmopolitismul şi inovaţia. (Tempo Advertising)