Deschis galeriilor de arta, artistilor plastici absolventi de institute de arta si studentilor din anii terminali ai acestor institute, singurul targ de arta contemporana cu traditie din Romania este plasat in continuarea celor 19 editii ale SHOPART, organizate de World Trade Center Bucuresti in perioada 2002-2005.
Prin intermediul unor moduri de abordare, atitudini, forme, medii de expresie de o mare diversitate, arta feminina a prezentului ridica intrebari incomode: de la trupul ca sediu al adevarului despre oprimarea patriahala, pana la temele post moderniste ale disolutiei cunoasterii si instabilitatii adevarului, de la contestarea metanaratiunilor occidentale despre stapanirea naturii si progres (apanaje ale dominatiei masculine) pana la caracterul destructiv al stiintei si tehnologiei si complicitatea noastra la suferinta umana.
Diagnosticul climatului social si cultural se asociaza cu critica virulenta a publicitatii din mass-media, din comert, cinematografie, reviste şi filme porno, spoturi pe Internet si chiar industria modei ce exploateaza erotismul feminin, in calitatea lor de produse ale culturii de masa.
Va invitam sa participati ca expozanti (inscrieri la sediul WTCB in fiecare zi intre orele 10-16) sau sa fiti parteneri in organizarea evenimentului. In anexa - formularul de participare si pachetele de parteneriat.
Parteneri media: Smart FM, Tango, Sapte Seri, Bursa, Finante si Afaceri, Best Magazin, The Investor, Oblique TV, Coffee Break, Smart Financial, Comunicate de Presa
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro