Rezultatele cercetarii arata ca populatia feminina pare sa aiba mai multe de spus atunci cand vorbim de acte caritabile si campanii sociale.
Femeile au raspuns in numar mai mare initiativei Imparte.ro, comparativ cu barbatii.
Din totalul respondentilor, 78% au fost femei, un prim potential indicator pentru inclinatia mai mare a femeilor catre domeniul caritabil.
68% dintre femei s-au implicat pana acum in actiuni caritabile, in timp ce doar 58% dintre barbati au facut acest lucru.
Asa cum era de asteptat, femeile sunt mai dedicate actiunilor caritabile, afirmatie intarita si de diferenta dintre sexe in ceea ce priveste rata de raspuns la chestionar.
Diferenta de gen se face inca o data remarcata si in modul in care barbatii prefera sa ofere ajutor, comparativ cu alegerile femeilor.
Spre deosebire de barbati modalitatea preferata prin care femeile ofera ajutor este donatia de haine (aleasa de 63% dintre femei) in timp ce doar 44% dintre barbati ar dona obiecte de imbracaminte.
In schimb aproape jumatate dintre barbati (48%) ar participa ca voluntari pentru o cauza nobila, fata de doar 39% dintre femei.
Totusi, cei mai multi dintre barbati (64%) prefera sa doneze bani atunci cand vor sa ajute.
66% din totalul respondentilor s-au implicat pana acum in actiuni caritabile. In functie de nivelul de studii, dintre absolventii de facultate (43%) mai mult de doua treimi s-au implicat deja in actiuni caritabile, comparativ cu 74% din cei ce au urmat un masterat sau cu doar 53% din cei ce au terminat doar scoala generala.
Familia are si ea un rol ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Femeile se implica mai mult decat barbatii in ...
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro