Farmec - cifra de afaceri cu 16,9% mai mare in primul semestru din 2011

august 10, 2011

Prima jumatate a anului 2011 a adus o crestere a cifrei de afaceri a companiei Farmec cu 16,9%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, rezultatele companiei ajungand la 54,6 milioane lei. Astfel, cel mai mare producator de cosmetice din Romania continua trendul ascendent estimat pentru anul acesta.

"Desi piata bunurilor de larg consum a scazut in primele 6 luni cu 9,7%, iar vanzarile de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului National de Statistic (INS), piata cosmeticelor are o evolutie pozitiva. In acest context, am reusit sa crestem vanzarile in primul semestru cu aproape 17 procente.", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.

Totodata, investitiile realizate anul acesta, care au presupus achizitia de noi echipamente, amenajarea unei noi sectii de produse de curatenie, au condus la cresterea performantei companiei atat prin sporirea productivitatii muncii cat si prin marirea fluxului de produse. Planul de investitii cuprinde, de asemenea, implementarea unui program nou, ecologic, pentru reabilitarea termica a tuturor spatiilor existente, achizitia de echipamente si programe IT, modernizarea spatiilor de birouri si extinderea flotei auto.

Conform datelor furnizate de Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital a inregistrat o cota de piata de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric. Pe segmentul tratamentelor de par, in primele patru luni ale acestui an, Gerovital a atins o cota de 26,5% valoric, fiind lider de piata. Laptele Doina s-a mentinut lider de piata pe segmentul produselor de curatare pentru fata, cu o cota de 15,55% - cantitativ.

"Lansarile de noi produse si intensificarea comunicarii au fost prioritare pentru compania noastra in primele 6 luni ale acestui an, iar produsele de ingrijire specifice sezonului de vara - noua gama Gerovital Sun si Gerovital Body Slim, au impulsionat si mai mult vanzarile companiei in ultimele luni. Un eveniment notabil pentru compania noastra in aceasta perioada este si desemnarea cremei hidratante Gerovital Plant Produsul Anului, in urma voturilor a 4000 de consumatori romani, fapt care ne onoreaza.", a mentionat Mircea Turdean.  

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro