Poşta Română anunţă că începând cu luna aprilie facturile de telefonie fixă EUfonika emise de Combridge SRL pot fi achitate prin toate subunităţile poştale din ţară.
Pentru a efectua plata, clienţii se pot prezenta la oricare subunitate poştală cu factura, putând achita numai suma înscrisă pe aceasta. În schimbul plăţii, clienţii primesc o chitanţă în care este înscrisă suma plătită, ştampilată şi semnată de salariatul poştal.
«Prin încasarea facturilor EUfonika, Poşta Română îşi continuă acţiunile de adaptare comercială la noile cerinţe ale pieţei, oferind clienţilor posibilitatea de a-şi achita facturile la diferite utilităţi prin intermediul celei mai mari structuri de retail din ţară», a declarat Dan Mihai Toader, directorul general al Poştei Române.
“Sunt încrezător în faptul că vom avea mulţi clienţi mulţumiţi de acest serviciu care oferă o alternativă reală pentru cei preocupaţi de raportul calitate-preţ. Prezenţa EUfonika pe piaţa românească înseamnă că atât clienţii persoane fizice cât şi persoanele juridice vor putea beneficia de tarife mai mici, de o reţea de calitate superioară şi de un excelent serviciu pentru clienţi”, a declarat Levente Csenteri – Director Executiv Combridge la lansarea noului serviciu de telefonie fixă Eufonika.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro