Invitat la un seminar cu tema Religion and Politics, tinut la Weatherhead Center for International Affairs al Universitatii Harvard, Kristiano Tabasco a criticat felul in care agentiile de publicitate din Romania inteleg sa faca marketing politic. Proaspatul detinator al pachetului majoritar ARBOevents si-a asumat un demers inedit: acela de a face o campanie electorala "la cheie" in Romania, urmand sa fie platit doar in cazul succesului si doar pe baza voturilor obtinute: fiecare vot va fi facturat la pretul unei sticle de palinca.
Referindu-se in cadrul interventiei sale la situatia din Romania, unde o singura agentie publicitara isi asuma fatis un demers electoral, Kristiano Tabasco a declarat: "Clientii politici intra pe usile din spate ale agentiilor. i asta in principal datorita faptului ca, intr-o campanie politica, rezultatul nu poate fi decat fie un succes, fie un esec. Nu exista jumatati de masura, obiective atinse partial, scuze in spatele carora advertiserii sa se poata ascunde in cazul unui esec. Candidatul este singurul care risca in aceasta ecuatie, si nu e fair-play! Eu voi fi primul din Romania care va schimba paradigma. Imi asum provocarea de a fi platit in functie doar de numarul de voturi obtinute de catre un candidat ales! "
Intrebat de presa cam cat ar factura pentru fiecare vot, miliardarul raspunde: "20 euro/vot, adica pretul unei sticle de palinca! Este un fel de tequila fara manusi, care, cel putin in cazul meu, ma pune la pamant mai repede decat o idee geniala!" .
Kristiano Tabasco are 48 de ani. A lucrat pentru clienti precum Sea Ray Yachts, Maserati si Patek Philip Watches. Din 2006 s-a retras, pana acum 10 luni, cand a hotarat sa revina in industria de publicitate si comunicare. Primul pas a fost facut pe piata din Romania, Kristiano Tabasco preluand 49% din actiunile agentiei ARBOevents, devenind astfel asociatul lui Serban Ciusca.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro