Anul 2010 va aduce cu siguranta o consolidare a pozitiei principalilor jucatori de pe piata de targuri si expozitii din Sud-Estul Europei. Marea intrebare care apare este daca avem sau nu o industrie de targuri si expozitii in Romania. Raspunsul il pot da doar organizatorii profesionisti de targuri si expozitii care nu trebuie sa ramana in asteptare fata de noile provocari de pe piata si nu trebuie sa aiba o atitudine neutra in ceea ce priveste schimbul de experienta si relatia cu specialistii din domeniu.
Anul 2009, an de criza financiara severa, a condus la amanarea Conferintei Profesionistilor in Targuri si Expozitii EXPOMARKETING, eveniment programat initial pentru luna iunie, pentru aceeasi perioada a anului 2010. Semnalele din ultima perioada, respectiv mutarea intalnirii CENTREX de la Bucuresti in Ungaria si esuarea din motive ramase inca neexplicate pana in prezent a intalnirii extraordinare ASOEXPO, puneau deja sub semnul intrebarii industria de targuri si expozitii din Romania.
Amanarea EXPOMARKETING, nu face decat sa confirme situatia incerta de pe piata de targuri si expozitii si lipsa unei asociatii tinere a organizatorilor din Romania, o asociatie capabila sa contribuie eficient in dezvoltarea industriei de targuri si expozitii, sa se implice activ in atragerea marilor organizatori occidentali si sa mentina un contact permanent cu persoanele de decizie din forumurile internationale ale organizatiilor de profil.
Compania ABplus Events a initiat deja crearea unei noi asociatii a organizatorilor de targuri si expozitii din Romania, o asociatie competenta, care va avea ca principal scop dezvoltarea si consolidarea acestei industrii. Detalii despre aceasta noua asociatie vor aparea, in cel mai scurt timp, pe site-ul www.expomarketing.ro.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro