Eurovision Romania devine brand social - Competitia intra in comunitatile online Facebook si Twitter

octombrie 27, 2010

Eurovision, competitia muzicala europeana a carei Selectie Nationala este organizata de TVR, a intrat de luna aceasta in comunitatea online a celor mai importante retele sociale din lume, Facebook si Twitter. Prin contul sau de Twitter si prin intermediul paginii de Facebook, organizatorii Eurovision Romania isi propun, in principal, sa ii informeze in timp real pe cei care sunt interesati de evolutia competitiei la nivel national (compozitori si interpreti, in special). În fazele urmatoare ale competitiei, Eurovision Romania isi propune sa comunice cu publicul larg, comunitatea artistica si cu jurnalistii intr-o maniera interactiva.

Nu in ultimul rand, prin intermediul acestor retele sociale, TVR isi propune sa creasca notorietatea Eurovision in randul persoanelor active si tinere din Romania - in mare parte utilizatoare de Internet, dar si in randul anumitor comunitati profesionale coagulate in jurul acestor retele* (ex. Show-Biz, Media, Marketing, Publicitate).

„Organizati toate preliminariile asa cum le-ati facut de fiecare data, cu tot profesionalismul care va caracterizeaza. Bravo!”, a scris utilizatorul Oana D., in primul sau mesaj adresat Eurovision Romania, pe Facebook.

Eurovision Romania este un brand reprezentativ al Televiziunii Romane, care promoveaza, in acelasi timp, creatiile muzicale romanesti desemnate prin vot sa participe la aceasta competitie europeana.

Prima faza a competitiei Eurovision 2011 in Romania a inceput in luna octombrie, cand TVR a dat startul inscrierilor. Data limita pana la care compozitorii mai pot intra in concurs este 5 noiembrie. Preselectia pieselor va avea loc in zilele de 9-10 noiembrie.

Selectia Nationala – cea mai importanta faza a competitiei pe plan local – va fi transmisa in direct, pe TVR 1 si TVR International, in noaptea de Revelion.

Despre Eurovision

Eurovision este o competitie muzicala internationala, organizata de European Broadcasting Union (EBU), cea mai mare asociatie a televiziunilor publice din Europa. Prima editie a avut loc in 1956, la Lugano, in Elvetia. Difuzat fara intrerupere, timp de 54 de ani, show-ul a devenit unul dintre cele mai longevive si mai urmarite programe de televiziune din lume. Printre artistii care au urcat, de-a lungul anilor, pe scena Eurovision se numara: ABBA, Julio Iglesias, Celine Dion, Johnny Logan.

Televiziunea Romana, membra a EBU, este organizatoarea Selectiei Nationale.

Cele mai bune performante ale Romaniei la acest concurs au fost: de doua ori locul al treilea (Luminita Anghel & Sistem - Kiev, 2005; Paula Seling si Ovi - Oslo, 2010) si o data locul al patrulea (Mihai Traistariu – Atena, 2006). Melodia romaneasca cu cel mai mare punctaj obtinut vreodata (172 de puncte) la Eurovision este Tornero, compusa de Eduard Circota si interpretata de Mihai Traistariu.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro