Site-ul celui mai ascultat post de radio particular din Romania a trecut de la stadiul de site de radio la cel de portal, aducandu-le acum vizitatorilor substantial mai mult continut fata de cel care se regaseste pe frecventele Europa FM. Structurat pe 6 categorii principale - Stiri, Europa FM, Club VIP Europa FM, Showbiz, Trafic, Utile, www.europafm.ro le aduce vizitatorilor o experienta completa. De la stiri la comunitate, download de wallpere, muzica, inregistrari ale emisiunilor si programe utile, horoscop, meteo, curs valutar, articole de sanatate si moda si materiale destinate avansarii in cariera, toate sunt reunite sub noul portal europafm.ro.
„In acest moment punem in valoare ceea ce se intampla la Europa FM si aducem un plus de continut online impreuna cu o apropiere fata de publicul postului de radio, dar si de cei care aleg sa intre pe www.europafm.ro, prin intermediul Club VIP Europa FM. Noul portal isi propune sa devina pana la sfarsitul anului cel mai vizitat site al unui post de radio din Romania, precum si o sursa credibila de informare”, declara Toader Păun, project manager Europa FM.
„Avem o poziţionare clara, o structura usor de urmarit si continut care sa raspundă dorintelor si necesitatilor unui public cat mai larg. Suntem foarte receptivi la propunerile primite de la ascultatori si practic ne-am construit noul portal avand in minte toate sugestiile de pana acum ale vizitatorilor europafm.ro”, spune project managerul Europa FM.
Cu peste 18.000 de stiri adunate in arhiva doar de la inceputul anului pana acum, stiri.europafm.ro, sectiunea dedicată stirilor care conteaza, va deveni in scurt timp o resursa importanta pentru cei care vor sa afle informatii importante in timp real. „In fiecare zi adaugam zeci de stiri noi din 12 domenii, ceea ce transforma europafm.ro intr-o sursa completa de informare. Spre deosebire de radio, pe europafm.ro ne permitem sa aducem date mai multe despre subiecte, resurse foto, audio si chiar video, cu alte cuvinte devenim un post de radio care se vede, nu doar aude”, completeaza Toader Paun.
Portalul www.europafm.ro a fost dezvoltat impreuna cu GreenPixel, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata web romaneasca. Colaborarea dintre cele doua firme dureaza de peste doi ani, pana acum fiind lansate mai multe proiecte online de succes.
In continuare spatiul publicitar al www.europafm.ro este administrat de ARBOinteractive, relansarea urmand sa fie sustinuta prin spoturi pe radio si bannere pe sportival.ro, umornegru.ro si alte site-uri din reteaua ARBOinteractive.
In saptamanile urmatoare, repozitionarea europafm.ro va fi sutinuta prin difuzarea unor concerte online in exlclusivitate pe site si organizarea de concursuri pentru membrii Club VIP Europa FM.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro