Eticheta este noul produs

O etichetă este publicitară. Este varianta text sau semnal vizual a produsului sau a serviciului pe care îl vinde. De aceea etichetele, ca prim contact între potențialul client și produs, trebuie să fie atractive, pozitive, convingătoare și să îndemne la o acțiune favorabilă produsului. Cum ar fi cea de cumparare.

Într-un climat economic caracterizat printr-o abundență de produse aflate în competiție etichetele au un rol cât se poate de strategic și eșecul la acest nivel al promovării se repercutează cât se poate de direct asupra vânzării de servicii și produse. În mod practic, diferența între eticheta si produsul ei nu există. De aceea trebuie acordata atenție mărită asupra modului în care se concepe eticheta și a felului în care se implementează pe rafturi.

Etichetele sunt foarte variate și se produc extrem de diferit.

Se pot imprima textile, tipării pe etichete pe carton, printa direct pe plastic, cauciuc, grava pe metal, aluminiu, etc. Funcție de materialul ce devine suport de etichetă procedeul de realizare diferă substanțial. Mai mult, se pot printa pe imprimante de casa foi A4 cu etichete pretaiate, dacă nu se cere calitate comercială.

Când e necesar un număr foarte mare de etichete ce trebuie aplicate ulterior automatizat pe sticle – de exemplu, etichetele se produc in rola. Tipărirea lor e un factor ce contribuie la actul de marketing într-un procent de importanță majoră. După ce ați investit în servicii solide de creație de etichete e obligatoriu să alegeți un producător de etichete cu experiență solidă în realizarea lor la nivel profesional. Evitați regrete ulterioare și mergeți umar la umăr cu concurența ce bifează acțiuni corecte din lista cu acțiuni necesare succesului în vânzarea produselor.



» Preluat de pe LivePr.ro
Eticheta este noul produs