eMAG lanseaza Express Service Pack, facilitate unica pusa la dispozitia clientilor sai odata cu achizitionarea unui produs. eMAG ofera astfel clientilor sai certitudinea ca eventualele defectiuni survenite in timpul perioadei de garantie, vor fi diagnosticate in cel mult doua zile de la intrarea prodului in service si ca respectivele defectiuni vor fi remediate in maxim cinci zile lucratoare.
“Pe langa furnizarea de solutii optime la preturi corecte, o prioritate majora a eMAG este satisfactia clientilor sai pe toata durata de utilizare a acestor solutii. Este important ca produsele odata achizitionate, in cazul unei posibile defectiuni, sa fie reparate in cel mai scurt timp. Express Service Pack a fost gandit tocmai pentru a mari increderea cumparatorilor ca investitia lor este tratata cum se cuvine.” afirma Radu Apostolescu, director executiv al eMAG. “Express Service Pack nu este un inlocuitor al garantiei, ci reprezinta serviciu cu valoare adaugata: este angajamentul ca produsul cumparat de la noi va avea parte de o diagnosticare si, cel mai important, de o depanare rapida.” adauga domnul Apostolescu.
Pentru prima data in Romania, o companie se angajeaza sa remedieze defectiunile produselor comercializate in maxim cinci zile lucratoare. Mai mult, la intrarea in service a unui produs defect, eMAG se angajeaza ca va informa clientul asupra naturii defectiunii in cel mult doua zile lucratoare. Express Service Pack se adauga serviciilor deja existente si reprezinta un pas important in directia dezvoltarii unei mai bune relatii intre eMAG si clientii sai.
In luna mai, Express Service Pack este disponibil gratuit pentru trei modele de notebook Dell Inspiron 1300, disponibile in Romania, exclusiv prin intermediul eMAG. Acest serviciu este valabil pe toata durata de garantie de trei ani a produselor.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro