Cea de-a cincea editie Effie Romania si-a desemnat castigatorii, in cadrul Galei de Premiere care a avut loc pe 15 mai.
Printre participantii care au obtinut un premiu in cadrul competitiei se numara : GMP Advertising, Leo Burnett&Target, Odyssey Communication, CAP, Headvertising, Propaganda, BV McCann Erickson Romania, 23 Communication Ideas, Cupid Consultancy, Graffiti BBDO, Bridge Communication, Ogilvy Action, Ogilvy&Mather, Punct Advertising, Next Advertising, Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Grey Worldwide, Unilever.
Cea mai premiata agentie a serii a fost GMP Advertising, care a obtinut un numar de 7 premii si si-a adjudecat si distinctia Grand Effie. Foarte indeaproape a urmat BV McCann Erickson Romania care a primit 6 premii si Leo Burnett & Target, castigatoare a 4 trofee Effie.
"Apreciez consecventa cu care agentii ca GMP Advertising, Leo Burnett & Target si BV McCann Erickson Romania puncteaza; de asemenea si brand-uri precum Timisoreana, Bergenbier, Dero Surf, Radio Guerilla si Cosmote. Nu le doresc decat sa sara mai repede gardul in vecini.
Nu in ultimul rand as mentiona noua categorie "Sustained Success" in care a fost inscris un numar de cazuri peste asteptari, ceea ce demonstreaza ce este cu adevarat relevant in piata", a declarat Eusediu Margasoiu, Presedintele Comitetului de Organizare Effie 2008
In cadrul Sustained Success a fost premiata cu Gold Effie campania "99 Stains", inscrisa de Unilever iar premiile Silver Effie au fost acordate campaniilor : Prigat - "More fruit, more energy", semnata 23 Communication Ideas, Timisoreana - "An extraordinary story", inscrisa de GMP Advertising si Bergenbier - "Friends know why" ce apartine agentiei Leo Burnett & Target.
Una dintre noutatile editiei din acest an, a fost acordarea premiului Gold Effie in cadrul categoriei Non-Profit/ Pro-Bono, Public Service Campaigns, singurului participant independent al competitiei. Este vorba despre Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania, care a inscris campania "The Effects of the TV" derulata pentru CNA.
Sectiunea Pharmaceuticals a beneficiat de o singura inscriere care a obtinut Gold Effie. Este vorba despre campania "Better Laugh Than Cry Going Through It" semnata de Propaganda pentru brand-ul Furazolidon.
Cele mai competitive categorii din concurs au fost Alcoholic Beverages si Telecommunications unde juriul a evaluat un numar mare de campanii foarte valoroase.
"S-a incheiat a cincea editie a Effie. O editie cred de succes, care marcheaza progresul in toate dimensiunile lui. Pe scurt, din punct de vedere cantitativ: 90 de inscrieri, 27% crestere fata de anul trecut si 42 de premiati fata de 36 in 2007. Este de remarcat dimensiunea calitativa prin feedback-ul bun data de jurati in ceea ce priveste modul cum au fost scrise o mare parte a cazurilor. Din pacate exista si cealalta extrema unde comentariile sunt de prisos.
In rest multumiri echipei din comitetul de organizare precum si Millenium Communications," a mai adaugat Eusediu Margasoiu.
Premiile Effie sprijina si promoveaza rolul publicitatii ca fiind o resursa eficienta de marketing. Festivalul se refera la capacitatea de a atinge obiectivele asumate, premiaza eficienta tradusa in rezultatele dovedite de cifrele de vanzari si celebreaza buna colaborare dintre agentia de publicitate, client si researcheri.
Editia locala a premiilor Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro