Raliul Moldovei 2012 a reprezentat pentru echipajul 55 Adrian Dragan si Valentin Bradateanu powered by auto motor si sport primul contact cu macadamul de la debutul pe Citroen C2R2Max.
Raliul Moldovei 2012 a reprezentat pentru echipajul 55 Adrian Dragan si Valentin Bradateanu powered by auto motor si sport primul contact cu macadamul de la debutul pe Citroen C2R2Max. Primul din cele cinci etape de macadam ale sezonului Raliul Moldovei a fost considerat drept un test, pentru marile confruntari de la Sibiu, Tara Barsei, Arad sau Iasi. Fiind pozitionat intre etapele de asfalt, aceasta prima etapa de pamant nu a fost onorata de prezenta celorlalti concurenti din Clasa 6 echipajele maghiare si cel mixt romano-bulgar.
Dupa testele efectuate in saptamana premergatoare etapei, alaturi de echipa Napoca Rally Academy, dar si dupa participarea lui Adrian Dragan la prima etapa de Slalom Paralel a sezonului soldata cu locul 3 la Clasa, macadamul moldav reprezenta un adevarat test de rezistenta si compromis intre viteza, alegerea pneurilor si precautie, traseul fiind presarat cu capcane si schimbari dese de aderenta si ritm.
De altfel, printre probele speciale ale acestei etape, s-a numarat si Proba Nevila/Moinesti de 28 km a carei suprafata mixta macadam/asfalt a fost un adevarat test al nervilor pentru piloti si al andurantei pentru masini.
Derulat pe parcursul a doua zile raliul moldav nu a inceput foarte bine pentru cei doi, pneurile alese pentru prima zi dovedindu-se prea tari pentru suprafata extrem de alunecoasa din padure. Acest lucru a facut ca acomodarea cu masina sa fie ceva mai dificila, ceea ce s-a reflectat si in timpii obtinuti.
Avand insa un singur adversar la Clasa6, in acest raliu, respectiv, Vlad Cosma campion en-titre, cei doi au preferat ca ziua a doua sa mearga la conservare, testand in acelasi timp diverse reglaje ale masinii. Tactica a dat roade, timpii au inceput sa se imbunatateasca simtitor de la o trecere la alta.
Pe prima trecere pe proba speciala Nevila/Moinesti, Vlad Cosma abandoneaza ca urmare a ruperii unei roti si astfel Adrian Dragan si Vali Bradateanu obtin prima victorie in Clasa 6 de la inceputul sezonului 2012. Insa cu toate ca era suficient sa termine, Adrian si Vali nu au slabit ritmul fortand pe final pentru a urca in Clasamentul Automobilelor cu 2 Roti Motrice, insa timpul recuperat nu a fost suficient pentru un loc 4, desi pe ultimele 3 probe special au recuprat aproape 1 minut. Oricum, punctele aferente locului 1 la Clasa 6 le asigura sefia clasamentului, iar pentru ultima confruntare pe asflat, Raliul Clujului cei doi se prezinta din pozitia de lideri.
Desi multi dintre adversarii nostri au lipsit de la Bacau, suntem multumiti ca am incheiat primul macadam al anului pe locul 1, dar mai ales ca am facut un raliu perfect din punct de vedere tactic. Cu pneurile pe care le-am avut la dispozinite, prea tari, nu se putea face mai mult, pe probele pline de noroi, ba chiar am si avut la un moment dat un mic incident, o rasucire, dar soldata doar cu o usoara pierdere de timp. Suficienta din pacate pentru a nu mai putea urca si in Clasamentul 2 Roti Motrice. Evident insa ca pe macadam mai avem de lucrat la capitolul competitivitate, dar sezonul este inca lung, iar faptul ca din trei etape avem doua podiumuri ne da foarte mare incredere in fortele noastre, a declarat la final Adrian Dragan .
Echipajul 55 Adrian Dragan/ Vali Bradateanu powered by auto motor si sport este sustinut in acest sezon de Austrotherm Romania, Unior Tepid- Centru National de Scule, SKF Romania si OZ.
Despre parteneri:
Austrotherm este expert in termoizolatii, face parte din grupul austriac Schmid-Industrie-Holding si detine in prezent 17 fabrici de polistiren in 10 tari din Europa Centrala si de Est. Pe langa termoizolatii, Austrotherm produce si profile pentru fatada, intr-o gama impresionanta. Dezvoltand produse noi si optimizand in permanenta procesele de fabricatie, ofera solutii tehnice inovatoare atat arhitectilor, constructorilor si distribuitorilor de materiale de constructii.
Unior Tepid este membru fondator al Centrului National de Scule, un concept care reuneste reteaua de distribuitori de scule de mana profesionale cu cea mai importanta cota de piata. Centrul National de Scule inseamna acoperire la nivel de tara, calitate industriala, sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real.
SKF este lider la nivel mondial in furnizarea de rulmenti, kit-uri si accesorii pentru distributie, elemente de suspensie si angrenare roata. In fiecare an SKF lanseaza pe piata produse destinate celor mai noi modele de autovehicule. Kit-urile SKF acopera 97% din parcul de autoturisme din Europa. Grupul SKF este prezent in peste 130 de tari si are 15.000 de distribuitori in intreaga lume.
auto motor si sport este liderul de opinie n presa auto din Romnia, cu peste 15 ani de experiența și apariții lunare nentrerupte, avnd 258.000 de cititori/editie, conform SNA mai 2011 ianuarie 2012.
Revista auto motor Si sport face parte din portofoliul Sanoma Hearst, publisherul numarul 1 din Romnia.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro