Maria Raybould, al carei sot, David, a murit din cauza cancerului in luna august, a declarat ca i-a fost mult mai usor sa organizeze inmormantarea decat sa rezilieze contractul de telefonie mobila al sotului sau la reteaua T-Mobile.
Desi i-a informat pe oficialii companiei cu privire la decesul barbatului, acestia inca emiteau facturi pe numele lui, lucru destul de deranjant pentru membrii familiei, aflati in doliu. Reprezentantii operatorului telefonic au solicitat ulterior un certificat de deces, pentru a se convinge de veridicitatea spuselor femeii.
Desi a adus la sediul companiei atat certificatul de deces, cat si cenusa raposatului sot, Maria a constatat ca mesajele din partea acestora, adresate barbatului, nu s-au oprit. In plus, pe langa somatiile de plata a unor datorii de 129 £, pe numele sotului sau erau trimise si scrisori ce contineau oferte speciale, in cazul alegerii unor optiuni de abonament mai avantajoase.
Nervoasa, femeia a suferit un atac de panica chiar la sediul T-Mobile. „Am mers la magazinul lor cu certificatul de deces, scrisoare de la crematoriu, facturile de la inmormantare – chiar si cenusa sa. Am dus tot ce am avut”, a adaugat Maria, citata de publicatia Daily Star.
Reprezentantii T-Mobile au precizat intr-un final ca eroarea a fost provocata de intarzierile cauzate de sistemul automat de procesare a datelor. Acestia au confirmat recent ca au inchis contul barbatului, cerandu-si scuze pentru neplacerile create.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro