Dunlop si Mercedes-AMG: munca in echipa pentru dezvoltarea produselor de inalta calitate

Marcile de anvelope premium sportive, Goodyear Dunlop, si marca de succes de inalta performanta, AMG de la Mercedes-Benz, sunt o echipa perfecta. Impreuna, ele lucreaza pentru a dezvolta produse ultra-sofisticate, menite sa accentueze performantele modelelor de varf de la Mercedes-Benz care poarta si numele AMG.

Modelele AMG au in mod obisnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai ridicat al performantelor, o mai buna stabilitate si manevrabilitate si utilizeaza mult mai mult fibra de carbon decat modelele “obisnuite” Mercedes-Benz.

Orice legatura de afaceri durabila incepe prin rezolvarea necesitatii clientului de a dezvolta produse de cea mai inalta calitate. Colaborarea echipelor si dedicarea pe partea de inginerie sunt elemente critice pentru succesul viitor. Toate departamentele tehnice de la Goodyear Dunlop se dedica dezvoltarii anvelopelor ultra-sofisticate, pentru a dobandi un rezultat perfect pentru produsele si serviciile oferite clientului; in cazul de fata AMG si modelele sportive ale Mercedes-Benz.

“Acesta este un exemplu de prima mana de munca in echipa desfasurata de mai multe departamente” spune Michael Bellmann, director de marketing la Dunlop D-A-CH. “Fie ca este vorba de echipamente originale, tehnologie sau productie, vanzari si marketing in Hanau, Luxemburg, Bruxelles sau Birmingham, sunt implicate echipele de pe fiecare santier si din fiecare zona. Impartim resursele, cunostintele si experienta pe care o avem.”

Structurile si procedurile cu traditie sunt coloana vertebrala a interactiunilor reusite de-a lungul departamentelor si granitelor. "Suntem desigur norocosi, deoarece putem spune ca multi dintre membrii echipei noastre au in spate decade de experienta si o buna intelegere a imaginii de ansamblu", spune Bellmann.

Productia de serie este un aspect cheie al parteneriatului multifatetat cu AMG. La capatul retelei de vanzari, Stephan Domes, director de vanzari anvelope echipament original si Oliver Sindemann, manager de cont Daimler, au o comunicare permanenta cu AMG. Asa cum se intampla cu oricare alt client, Domes si Sindermann observa constrangerile stricte cauzate de competitori – dar exista o diferenta frapanta: "Deoarece proiectele AMG au in vedere loturi in serie mica, performantele anvelopei trec in mod normal peste argumentul pretului" ne spune Domes.

Dr. Bernd Löewenhaupt, Director de Dezvoltare al Anvelopelor de Consum, este multumit de acest aspect. "AMG este un partener exigent si competitiv", spune Löewenhaupt. "AMG a fost si inca este un promotor al noilor tehnologii pentru proiectele speciale. Sa fiu implicat astazi in cadrul acestei marci este un lucru foarte special pentru mine.”

Markus Happel, inginer auto, simte acelasi lucru. El subliniaza si atrage atentia asupra parteneriatului bun avut cu segmenul automobilelor de tip supersport. Vitezele maxime ale acestor automobile depasesc 300 km/h (200 mph), o adevarata provocare pentru caracteristicile de tinuta si stabilitate ale anvelopelor. Happel si echipa sa sunt in acest moment ocupati cu diverse proiecte AMG si isi considera coechipierii foarte dedicati activitatii lor.

Mai multe despre Mercedes-AMG: marca de performanta de la Mercedes-Benz
Fondat in 1967, AMG, sau mai exact Mercedes-AMG, proiecteaza, produce si modifica vehicule Mercedes-Benz, in special pe cele mai puternice modele de productie ale gamei firmei germane. Modelele AMG au in mod obisnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai ridicat al performantelor, o mai buna stabilitate si manevrabilitate si utilizeaza mult mai mult fibra de carbon decat modelele “obisnuite” Mercedes-Benz.
 

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro