Drumul catre 25% din utilizatorii mondial de internet

aprilie 21, 2010

12% din populatia lumii si 25% dintre utilizatorii de Internet la nivel global. O piata de comert online de 323 miliarde euro in 2011, unde fiecare om care foloseste Internetul cheltuie 80 Euro anual in cel putin 5 tranzactii. Cam asa arata Europa statistic pentru anul viitor. Online Business Forum (www.obf.ro) isi propune sa traseze cateva din directiile in care ar trebui sa se indrepte antreprenorii romani in cazul in care considera atractive pietele din UE.

La Opera Plaza, marti 27 aprilie 2010, Cluj-Napoca, porneste primul eveniment din seria de 8 conferinte pregatite de OBF. Primul eveniment este dedicat abordarii afacerilor internationale folosind mediul online drept motor. Subiectul este vast, insa evenimentul isi propune sa atinga cateva din aspectele cruciale legate de legislatia europeana, tendintele in instrumentele de afaceri, psihologia consumatorilor, cifre reprezentand marimea pietelor sau aspecte strategice ale planului de afaceri international.

Speakeri importanti in domeniu sunt gata sa impartaseasca din secretele care i-au ajutat sa se impuna in strainatate, dar si sa atraga parteneri straini in Romania. Printre acestia : Sergiu Biris – General Manager, Trilulilu, Laurentiu Pop – Deputy Managing Director HTTPool, Mugur Frunzetti, Bogdan Manolea - Legi Internet, Ciprian Stavar – Guerilla Marketing, Claudiu Gamulescu - Presedinte Underclick.ro, Péter Barta – Director Executiv Fundatia Post Privatizare, Ciprian Cozoplean – CEO Globehosting, Filip Chereches-Tosa si Adi Stan – CEO, DWD, Mihai Pascadi, director Avantera.

Taxa de participare este de 70 RON, care poate fi achitata online, prin intermediul formularului de inregistrare sau prin virament bancar. Detaliile sunt disponibile pe site-ul evenimentului, la adresa www.obf.ro.

 

Online Business Forum este organizat de Fundatia Post Privatizare (FPP) si Underclick.ro, fiind o serie de conferinte si workshop-uri dedicate promovarii beneficiilor de business pe care le presupune includerea instrumentelor onlinein strategia de dezvoltare a intreprinderilor mici si mijlocii. Evenimentul va fi urmat de Brasov, “Instrumente online pentru business” (13 mai) si Iasi “Business Social Media” (15 iunie). Calendarul evenimentelor si alte informatii sunt disponibile pe site-ul oficial, www.obf.ro.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro