DRAFTFCB ADUCE RESPONSABILITATEA SOCIALA PE SCENA FESTIVALULUI CANNES LIONS 2008

iunie 18, 2008

Agentia internationala DRAFTFCB va avea, din nou, o prezenta importanta la Festivalul International de Publicitate Cannes Lions, aflat anul acesta la editia a 55-a. In calitate de sponsor al evenimentului, DRAFTFCB va organiza expozitia "The Gallery of Good", in cadrul Palais des Festivals, expunand cele mai reusite lucrari ale industriei publicitare realizate pro bono sau in sprijinul unei cauze, inclusiv o serie de astfel de lucrari premiate in trecut la Festivalul Cannes Lions.

Tot in cadrul festivalului, DRAFTFCB, alaturi de clientul Dow Chemical Company, va sustine un seminar pe tema "Din culisele marketingului responsabil social" ("The Chemistry of Socially Responsible Marketing"), privind modalitatile in care conceptul campaniei "Human Element" poate fi aplicat de catre alte companii. DRAFTFCB va sponsoriza, de asemenea, coffee bar-ul din cadrul expozitiei Ad Forum ACT Responsible, un alt prilej de prezentare a unei colectii de lucrari publicitare cu caracter social sau ecologic.

Cinci reprezentanti ai conducerii DRAFTFCB din Austria, Chile, Africa de Sud, India si Statele Unite ale Americii fac parte din juriul competitiei din acest an la categoriile Direct Marketing, Promo, Media si Radio. In plus, agentia va gazdui trei cocktail-uri organizate inainte de decernarea premiilor chiar in incinta Palais des Festivals.

"The Gallery of Good"
The Gallery of Good va oferi participantilor la festival o perspectiva asupra celor mai reusite creatii publicitare recente realizate in sprijinul unei cauze. "Noi, reprezentantii acestei industrii, suntem printre cei mai persuasivi oameni de pe planeta. The Gallery of Good reprezinta un prilej de a ne reaminti de puterea si responsabilitatea imensa pe care o avem, impreuna, de a-i ajuta pe cei ale caror voci nu sunt la fel de puternice ca ale noastre," a declarat Jonathan Harries, Chief Creative Officer DRAFTFCB.

Publicitate responsabila social
Luni, 16 iunie, DRAFTFCB va sustine seminarul "The Chemistry of Socially Responsible Marketing," prezentat de Jonathan Harries, Chief Creative Office DRAFTFCB si condus de John Claxton, VP Global Communications And Reputation Patti Temple-Rocks Dow Chemical Co. si SVP Group Creative Director DRAFTFCB. Seminarul va avea ca tema principala importanta responsabilitatii sociale in afaceri, folosind ca studiu de caz campania sustinuta de Dow Chemical Company, "Human Element".

Membri ai juriului
DRAFTFCB va participa la jurizarea editiei din acest an a festivalului Cannes Lions: in categoria Direct Marketing, prin Glynn Venter de la DRAFTFCB Africa de Sud si Janet Barker-Evans de la Draftfcb Chicago; in categoria Promo, prin Joachim Glawion de la DRAFTFCB Austria; in categoria Media, prin Shashi Sinha, CEO la Lodestar Media, partener media DRAFTFCB in India; in categoria Radio, prin Rodrigo Gomez de la DRAFTFCB Chile.

Coffee Bar ACT Responsible
De mai mult timp sponsor al expozitiei ACT Responsible, DRAFTFCB va sponsoriza, de asemenea, coffee bar-ul creat special la editia din 2008 a expozitiei ACT, prezenta la Cannes pentru al 7-lea an consecutiv, intre 15-20 iunie. Intregul profit va fi donat programului organizatiei UNICEF "Unite for Children, Unite against AIDS".

Dezbatere creativa ACT Responsible si Cannes Dove Tribute
Joi, 19 iunie, Scott Johnson, EVP, Global Executive Creative Director Interactive DRAFTFCB va participa la dezbaterea "E-Responsibility, The Creative Debate," alaturi de Microsoft si DDB, JWT si McCann Worldgroup, dezbatere focusata asupra conceptului de "responsabilitate virtuala" (cyber responsibility) si asupra rolului jucat de publicitate. Dupa dezbatere, Jonathan Harries va prezenta un premiu in cadrul ceremoniei Dove Tribute dedicate advertisingului responsabil.

Despre DRAFTFCB
DRAFTFCB s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT - una dintre cele mai puternice agentii de marketing. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si DRAFT sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB. Compania are peste 9500 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari. In Romania, Foote Cone & Belding (FCB) are 10 ani de activitate. DRAFTFCB Bucharest beneficiaza, ca urmare a apartenentei la reteaua internationala DRAFTFCB, de experienta de mai bine de 130 de ani in industria publicitatii a Foote Cone & Belding care se impleteste cu viziunea si expertiza DRAFT.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro