Disney interzice publicitatea pentru alimente nesanatoase

iunie 6, 2012

Walt Disney Co. este primul trust media care interzice difuzarea de reclame sau alte materiale promotionale care fac referire la alimente fast food, dulciuri sau sucuri prin canalele sale de televiziune, statiile radio si site-uri. Astfel compania isi doreste sa-i determine pe copii sa nu mai consume astfel de produse alimentare care, in timp, ar putea sa le afecteze sanatatea.

Cei de la Disney cred ca, disparitia materialelor publicitare care ii imbie pe copii spre un stil de alimentatie nesanatos, va elimina tentatia constanta la care acestia sunt supusi, ceea ce va determina, implicit si o scadere a consumului.

Initiativa a fost apreciata si de Prima Doamna a Statelor Unite, Michelle Obama care spera ca si celelalte companii specializate in productia si distributia de programe pentru copii sa urmeze exemplul Disney.

Inainte sa interzica reclamele la produsele nesanatoase, Disney a elaborat niste standarde nutritionale benefice pentru copii si vor fi excluse din grila publicitara acele alimente care nu indeplinesc standarele. Chiar si daca este vorba de un suc pretins a fi natural, acesta nu va primi spatiu publicitar de la Disney daca are prea mult zahar sau nu contine valori nutritive benefice pentru dezvoltarea sanatoasa a copiilor.

Si parintii sustin intiativa care va fi implementata treptat pana in 2015 si sunt de acord ca eliminarea tentatiei va determina o scadere semnificativa a cererilor copiilor pentru alimente nesantoase.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro