Discovery Channel, cel mai important post de televiziune din Romania ce ofera programe de non-fictiune, a anuntat lansarea noii sale campanii de primavara, intitulata "Aici devine interesant". Campania se concentreaza pe promovarea celor mai importante premiere si programe de succes, in cadrul noii grile localizate de programe. Alcatuita din activitati off-air si on-air, precum si activitati de PR, campania va incepe pe 1 aprilie si se va derula pe tot parcursul lunii.
Principalele programe promovate de aceasta campanie vor include urmatoarele documentare difuzate in luna aprilie: "Cum se fabrica", "Stiluri de lupta", "Suporterii-huligani ai fotbalului din toata lumea", "Criminalistii" si programul special de weekend, denumit "Turul Discovery". In aceasta campanie, Discovery Networks va recurge la instrumente inovatoare pentru atinge segmentele de public-tinta, in special tinerii curiosi, pasionati de lumea din jur si dornici sa isi largeasca orizonturile. Pentru prima data in istoria pietei publicitare din Romania, vor aparea stripe-uri pe mijlocul paginii in cele mai importante ghiduri TV, intr-un anumit slot orar, atragand atentia cititorului asupra programelor Discovery Channel. Mai mult, in premiera absoluta pentru Discovery Channel, programul "Cum se fabrica" va fi promovat in supermarket-uri, prin intermediul sistemelor de televiziune cu circuit inchis utilizate in aceste locatii. Anunturile publicitare ii vor face pe clienti curiosi sa afle cum au fost fabricate anumite produse, urmarind programul Discovery Channel.
"Discovery seteaza tendinte in divertismentul non-fictiune si in stilul de relatare a povestilor. Noi ne dorim sa fim intotdeauna cu un pas inainte, inclusiv in comunicarea cu telespectatorii nostri. Speram ca instrumentele promotionale inedite pe care le folosim in Romania pe parcursul campaniei ne vor permite sa ajungem la un numar cat mai mare de telespectatori si sa ii incurajam sa urmareasca Discovery Channel, care a devenit acum mai deschis, mai dinamic, mai provocator si cu un aer mai proaspat ca oricand" - a declarat Ada Roseti, Channel Manager Romania, Discovery Networks EMEA.
Promovarea prin radio si internet reprezinta o alta componenta importanta a campaniei de primavara Discovery Channel. Spoturile radio de promovare a programului "Cum se fabrica" vor rula pe Europa FM, iar bannere online pentru premierele "Stiluri de lupta" si "Suporterii huligani ai fotbalului din toata lumea" vor fi postate pe principalele site-uri web care vizeaza publicul masculin, ca de exemplu www.gsp.ro si www.hotnews.ro
Campania Discovery Channel va fi sustinuta si prin activitati intense de PR care vor include, printre altele, media teasere, materiale de presa cu informatii in exclusivitate despre programe si interviuri cu prezentatori si experti.
Agentiile raspunzatoare pentru campanie:
Toate elementele de creatie ale campaniei sunt concepute de Headvertising.
Zenith Media alcatuieste planul media, coordoneaza si implementeaza campania de promovare.
Activitatile de PR sunt concepute si coordonate de Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.
www.discoverychannel.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro