Rezultatele valului de primăvară al Studiului de Audienţă Radio realizat in perioada 14 ianuarie – 20 aprilie 2008 de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi Mercury Research SRL aduce, pe langa reconfirmarea pozitiei de lider absolut a Radio 21 pe Bucuresti, si o noutate absoluta: Dimineata deMenta, matinalul realizat de Mihai Morar si Daniel Buzdugan la Radio 21, este numarul 1 in Romania, intre radiourile private.
Conform SAR, Dimineata deMenta rupe gura targului si in Bucuresti, si la nivel urban, si la nivel national, fiind prima oara cand matinalul lui Morar si Buzdugan inregistreaza asa o performanta.
Daca ne uitam la cifre, la nivel national Dimineata deMenta aduna pe langa aparatele de radio 1 milion doua sute de mii de ascultatori. La nivel urban sunt zilnic, de luni pana vineri, de la 7.00 la 10.00, 950 de mii. Iar in Bucuresti, Morar si Buzdugan stau de vorba zi de zi cu aproape 350 de mii de oameni.
Si sa aruncam un ochi si pe cifrele de audienta generala. Number 1 Hit Radio este liderul clar al pietei radio din Bucuresti, cu 485 000 de ascultatori si o cota de piata de 27,4%, de luni pana duminica! La nivel urban, tot Radio 21 aduna cei mai multi ascultatori - 1 486 000 de oameni zilnic, cota sa de piata (14,3%) situand insa Radio 21 in urma Europa FM (15,5%) si Kiss FM (12,9%).
In tara, la nivel national, Radio 21 ocupa pozitia numarul 3, cu 1 913 600 de ascultatori si cota de piata de 10,9%.
“Multumesc celor care fac Radio 21: baietilor de la deMenta, DJ-ilor de pe tot parcursul zilei, celor care nu se aud pe post, insa pun rotitele in miscare zi de zi, atat in Bucuresti, cat si la fiecare statie Radio 21 din tara. Multumesc ascultatorilor, sunt foarte, foarte multi si... noi, cei de la Radio 21, ne simtim onorati!”, spune Alexandru Macavei, Director Executiv Radio 21 Romania.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro