Digital Marketing Forum pune accent in 2011 ...

ianuarie 20, 2011

Aflat la cea de-a V-a editie, Digital Marketing Forum propune participantilor cea mai consistenta si complexa editie de pana acum, constand in doua zile de conferinte, seminarii si intalniri specializate. Discutiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Cea de-a doua zi (23 februarie) este dedicata complet workshop-urilor in care vor fi prezentate atat elementele si strategiile de baza ce pot fi folosite in marketingul online, cat si analize mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
Pentru a completa informatiile oferite in cadrul evenimentului, Digital Marketing Forum lanseaza rezultatele a doua studii: Primul studiu, “Leading Brands by Romanian Internet Users”, realizat de Gemius Research si aflat deja la cea de-a IV-editie, dezvaluie noi informatii cu privire la cele mai importante branduri active in mediul online din Romania. Studiul contine totodata si clasamente ale brandurilor internationale si romanesti, din diverse domenii de activitate.
Al doilea studiu, “Digital Diary of Romanian Internet User” este un studiu cantitativ, realizat de catre Daedalus Millward Brown in randul utilizatorilor de internet din Romania, despre consumul de media al acestora. Cercetarea surprinde activitatile pe care utilizatorii de internet le realizeaza in mediul digital, utilizarea noilor tehnologii si profilul consumatorilor din acest mediu.
De asemenea, in cadrul Digital Marketing Forum va avea loc lansarea celei de-a doua editii a Digital Marketing Report, o importanta sursa de informatie sintetizata si utila profesionistilor din segmentele online, comunicare, PR, marketing, etc.

Pentru ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Digital Marketing Forum pune accent in 2011 ...

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro