Despre fenomenul Facebook in Romania la prima editie connect|fb

iulie 20, 2010

Pe 16 iulie la Hotel Novotel a avut loc prima conferinta locala dedicata Facebook, platforma cu cel mai spectaculos ritm de crestere din sfera social media. Deschizand o serie de evenimente dedicate retelelor sociale, connect|fb a devenit timp de jumatate de zi un spatiu interactiv de discutii cu persoane cunoscute in social media, jurnalisti, bloggeri si specialisti in online. Cei peste 200 de participanti prezenti au descoperit cele mai importante benefiicii, oportunitati, dar si potentiale pericole aduse de prezenta pe Facebook, completate de cateva dintre strategiile eficiente de gestionare a imaginii brandurilor in aceasta retea sociala.

Startul conferintei a fost dat de Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys, care a anuntat in avanpremiera evenimentul Social Networks Conference in pregatire pentru toamna acestui an. Pe langa Ghidul de marketing pe Facebook oferit audientei prin QR Codes, cunoscutul blogger a prezentat audientei si primele rezultate ale studiului Romanian Facebook Survey 2010.

Comparand desfasurarea relatiilor pe Facebook cu etapele unui ritual de iubire, Cristina Bazavan, redactor sef la revista Tabu, a deschis astfel prima sesiune a evenimentului consacrata modelelor de succes din aceasta retea sociala. Apreciatul jurnalist Sanda Nicola a dezvaluit apoi publicului cum a evoluat prezenta sa pe Facebook de la intentia de regasire a vechilor prieteni la o ampla campanie de sensibilizare si informare a femeilor cu privire la cancerul de col uterin.

Dupa scurta interventie a Purtatorului de cuvant de la Politia Capitalei, Christian Ciocan, despre introducerea cu succes a Facebook, Twitter si Yahoo in planul de comunicare cu populatia din Bucuresti, Alina Zara a ncheiat sesiunea povestind despre frenezia creata in jurul proiectului sau Agentia de implinit dorinte si a popularului cont Chic de zece de pe Facebook.

Cea de-a doua sesiune a oferit exemple, modele si studii de caz despre integrarea eficienta a platformei Facebook in campaniile de comunicare a brandurilor cu consumatorii. Primul dintre invitati, Marco Kind, CMO, Vodafone Romania, a prezentat publicului modul prin care a reusit compania pe care o conduce sa implice interactiv consumatorii via Facebook printr-o strategie bine pusa la punct.

Stela Toderascu, PR&Advertising Manager la Avon Cosmetics Romania, a vorbit despre proiectele desfasurate de Avon in cadrul aceleiasi retele de socializare, adaugand si cateva sfaturi despre cum ne putem imbunatati prezenta online.

Participantii au aflat apoi de la Teodor Cimpoesu, Managing Director, Kaspersky Lab Romania&Bulgaria, indicatii utile pentru a-si proteja conturile active in social media de eventualele tentative de clickjacking sau atacuri virale.

Extrem de bine primita de public, prezentarea lui Andrei Bartesch, Director Marketing, Trenta Pizza, a oferit publicului un exemplu de succes al unei companii care a reusit sa-si creasca exponential vanzarile si popularitatea prin campanii derulate gratuit pe Facebook.

Conferinta a fost incheiata de Radu Ionescu, Managing Director, Kinecto, de la care participantii au aflat un set de sfaturi atat din zona online, cat si din prelungirea in offline, pentru construirea unei bune prezente pe Facebook.

Organizat de Evensys in colaborare cu Kaspersky Lab si Avon Cosmetics, evenimentul s-a desfasurat intr-un cadru multimedia, beneficiind de prezenta Twitter Wall si transmisiune live online asigurata de Radio Lynx.

Inregistrarea intregului eveniment poate fi urmarita pe site-ul dedicat: www.connectfb.evensys.ro.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro