De la 1 februarie publicitatea ne priveste din oglinda

ianuarie 28, 2008

De la 1 februarie mesajele companiilor vor fi acolo unde sigur privesc clientii lor: in oglinda! Addmirror, cel mai nou suport de publicitate va fi disponibil de la inceputul lunii urmatoare in 52 de locatii premium din Bucuresti. Pentru lunile februarie si martie, Casia Communications anunta o reducere de 50% din pretul de ratecard.
Casia Communications va finaliza pana la 1 februarie implementarea sistemelor Addmirror in 52 de locatii premium din Bucuresti. In lunile februarie si martie o luna de publicitate in toate locatiile va costa numai 2125 euro. Un alt serviciu oferit de Casia Communica tions este monitorizarea campaniei si realizarea unui studiu de caz pentru client.
Addmirror este un sistem publicitar inovator care are la baza oglinda. Amplasate in toalete, oglinzile au un design elegant si o calitate excelenta. Claritatea imaginii este asigurata de sistemul de neoane ce ilumineaza printurile din interior. Ordinea afisarii add-urilor se stabileste in functie de necesitatile fiecarui proiect. Sistemul contine pana la 20 de intervale de timp prestabilite iar astfel, se pot construi povesti interactive ale aceluiasi brand sau se pot promova mai multe branduri in acelasi timp.
Casia Communications solutioneaza prin sistemul Addmirror una din marile probleme ale clientilor de publicitate: ''Cum ma asigur ca targetul meu imi va privi reclama?'', intrebare pusa din ce in ce mai des datorita controlului exercitat de consumator asupra informatiilor si dezvoltarii unui comportament rezistent la mesajele publicitare. Surprinderea consumatorului intr-un moment de maxima atentie, atunci cand se priveste in oglinda, asigura un procentaj de recall de aproximativ 60%, cu mult mai mare decat al unui billboard obisnuit. Impactul vizual puternic si asocierea cu un suport inovator ce foloseste o tehnologie de varf aduce plus valoare mesajului publicitar. Dinamismul expunerii mesajelor transforma un display static intr-unul interactiv marind astfel impactul asupra consumatorului.
Cele 52 de locatii premium selectionate pentru instalarea sistemelor asigura astfel o targetare precisa in functie de venit, statut social si stil de viata. De asemenea, amplasarea in toaletele pe categorii de gen permite o segmentare exacta. Casia Communications aduce in exclusivitate in Romania, produsul Addmirror, lansat pe piata in Londra in iulie 2005. Pana in 2007 sistemul functiona in 600 de locatii din Londra iar pana la sfarsitul acestui an se preconizeaza 3000 de locatii in UK.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro