De ce azi e atat de greu pentru un produs nou sa supravietuiasca?

martie 19, 2008

Piata ne ofare azi multe oportunitati dar si mai multe amenintari. Nu este suficienta doar crearea unui produs nou. Toate celelalte componente ale mixului de marketing trebuie sa "lucreze impreuna". Marketing Intro (www.marketingforum.ro ) propune persoanelor care detin cunostinte reduse de marketing, o imagine simpla, clara si realista asupra activitatilor de marketing.

Marketing Intro isi propune sa prezinte participantilor rolul marketingului intr-o afacere si sa ii familiarizeze cu principalele activitati care se regasesc in sarcina departamentului de marketing. Marketing Intro are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in orice companie, indiferent de dimensiunile acesteia. Trainingul nu este bazat pe viziuni corporatiste si evita in exemple si exercitii traditionala abordare a zonei de bunuri de larg consum.
Tematica Trainingului "Marketing Intro":
1. Ce este marketingul

2.Notiuni de baza privind piata

3.Strategia de piata

4.Cercetarile de marketing

5.Mixul de marketing

5.Planul de marketing
Trainingul are o durata de aproximativ 12 ore si cuprinde plegerile trainerilor, work-shopuri, exemple si discutii libere.
Pachetul de Training contine:
1.Prestatia Trainerilor Ioana Anescu si Nicolae Naumof
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz in fiecare zi
5.Pauze de cafea (wellcome si 2 pauze) in fiecare zi
6.Cartea Cele 22 de Legi Imuabile ale Marketingului

Data Limita pentru inscrieri este 31 Martie 2008

Taxa de participare la Marketing Intro Open Training este 800 RON+TVA/persoana pentru 2 zile la care se poate aplica 5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie.
Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro