Strategia de comunicare a campaniei de promovare include pe langa spotul tv si o campanie outdoor, precum si prezenta Danei Savuica pe coperta catalogului Perfect Tour Primavara-Vara 2011. Spotul va rula pe Antena 3, Realitatea si canalele de nisa: Discovery, AXN, National Geographic.
“Vrei sa vezi… cum arata… vacanta ideala?†este mesajul publictar transmis de spotul tv in care Dana Savuica va invita intr-un mod extrem de incitant sa plecati in vacanta. Spotul a fost realizat de Casa de productie Video Noize, sub indrumarea regizorului Catalin Bugean, cu sprijinul agentiei God Mother.
Dana Savuica: “Am fost foarte incantata de colaborarea mea cu agentia Perfect Tour, fiind o consumatoare de servicii de travel si fiind foarte pretentioasa la selectia calatoriilor si a agentilor de turism . Ideea pentru spot m-a provocat iar regia , scenariul, precum si echipa de lucru, m-au convins ca eu sunt personajul perfect pentru a comunica mesajul ca serviciile de travel vin in pachete interesante, incitante. In fiecare an ma pregatesc sa evadez in zone exotice sau in orase istorice si, de fiecare data, aleg sa pornesc la drum cu un pachet perfect de servicii.
Un sejur perfect il poti face numai cu cei mai buni si asta m-a motivat pe mine sa imi leg imaginea de una dintre cele mai mari agentii de travel din tara.â€
Perfect Tour este o companie cu capital integral privat, avand ca obiect principal de activitate comercializarea serviciilor turistice. ÃŽnfiintata în anul 2004, compania are în prezent 12 filiale: Bucuresti, Brasov, Buzau, Craiova, ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Dana Savuica “se dezbraca†pentru Perfect Tour!
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro