Pentru prima oara in istoria moderna a automobilului romanesc, un model accede in finala Car of The Year. Este o mare realizare, industria romaneasca de profil nereusind pana acum un rezultat similar in istoria de 46 de ani a competitiei.
Cei 59 de membrii ai juriului european au votat Dacia Duster pe lista celor sapte finaliste ale competitiei, modelul romanesc concurand de la egal la egal cu Alfa Romeo Giulietta, Citroën C3/DS3, Ford C-Max/Grand C-Max, Nissan Leaf, Opel Meriva si Volvo S60/V60. Prezenta lui Duster in finala demonstreaza ca marca romaneasca a devenit importanta in contextul european si ca Duster este capabil sa democratizeze SUV-ul, pana acum o masina accesibila doar celor dispusi sa investeasca masiv. Faptul ca modelul romanesc are peste 80.000 de comenzi la nivel european dupa numai opt luni de la premiera europeana spune foarte multe.
“Prezenta Dacia Duster in finala de 7 la Car of the Year 2011 este o performanta exceptionala. Sunt bucuros ca alaturi de mine, cei mai multi dintre membrii Juriului COTY au votat in favoarea Dacia. Pentru mine, prezenta in finala de 7 a unei masini fabricate in Romania reprezinta un moment semnificativ in evolutia industriei auto romanesti. Vreau sa felicit Automobile Dacia, pe toti inginerii – romani si francezi – care au lucrat la acest proiect, dar si pe toti muncitorii care lucreaza la Mioveni, angrenati in productia efectiva a masinii. Am convingerea ca Duster va deveni cel mai de succes model din istoria marcii Dacia!” a declarat Dan Vardie, singurul reprezentant al Romaniei in Juriul European COTY si Presedinte al companiei Automedia.
Prezenta in finala COTY vine la scurt timp dupa ce Duster a fost nominalizat in finala concursului national Masina Anului 2010 in Romania, dar si pe lista celor cinci finaliste ale juriului Autobest Among Emerging Markets.
AUTOBEST, al doilea mare Juriu al Europei este format din jurnalisti auto din Europa Centrala si de Est ce premiaza automobilul best-buy comercializat in regiune. Spre deosebire de COTY unde conteaza inovatia – nu neaparat cea tehnica – la Autobest conteaza gradul de accesibilitate al masinii respective fata de posibilitatile pietelor din Europa Centrala si de Est. Aceasta nominalizare a venit si ea la scurt timp dupa ce Duster a obtinut primul titlu intr-o competitie jurnalistica. In iunie modelul fabricat la Pitesti a fost distins cu titlul ”Cel mai 4x4 SUV din Romania”, competitia reunind membrii ai juriului din cele mai importante media de presa auto din Romania.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro