Ce tip de publicitate inspira cea mai multa incredere consumatorilor? Mai reprezinta televiziunea cel mai penetrant mediu de comunicare a mesajelor de acest fel? Ce domenii se preteaza cel mai bine la publicitatea clasica? Si ce impact are o recomandare in procesul decizional de cumparare al unui consumator?
La acestea si la multe alte intrebari vor incerca sa raspunda trender si e-Sondaj, prin intermediul chestionarului Publicitatea - Din perspectiva consumatorului.
Sondajul este disponibil publicului pe o perioada de o luna (in intervalul 26 mai - 26 iunie 2009), timp in care acestia isi vor putea exprima optiunile in ceea ce priveste eficienta diferitelor tipuri de publicitate, a mediilor de comunicare a mesajelor publicitare, increderea in aceasta, precum si rolul recomandarilor, fie ele pozitive sau negative, in procesul decizional de cumparare.
In acest fel, se urmareste perceptia publicului tinta asupra publicitatii in general, respectiv asupra recomandarilor in special. Se va putea determina, la finalul sondajului, in ce fel de publicitate isi investesc consumatorii increderea, si cat de mult le poate influenta decizia de a alege o marca in defavoarea alteia, o recomandare venita din partea unui prieten.
Sondajul poate fi accesat si completat aici http://tinyurl.com/pty9zz.
Rezultatele acestui sondaj de opinie vor fi analizate si facute publice pentru toti cei interesati de opinia consumatorilor, la inceputul lunii iulie.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro