Cum să-ți promovezi site-ul?

Ai un proiect online cu informații valoroase, dar care nu ajunge la un public destul de mare? Ești informat cu privire la potențialii cititori și chiar dacă plaja este una destul de mare, proiectul tău este aproape de negăsit de aceștia?

Sunt mai multe rezolvări la aceste probleme și este o greșeală să nu iei în seamă strategiile de promovare crezând că lumea va descoperi site-ul tău fără ca tu să lucrezi la acest aspect. Ni se întâmplă tuturor să căutăm informații valoroase, care suntem siguri că se găsesc pe unele site-uri din nișa respectivă, dar care nu sunt suficient de promovate, deci devin imposibil de găsit.

Pentru a rezolva această problemă și a deveni o soluție a nișei pe care tu ai construit un site, venim cu următoarele recomandări spre posesorii de proiecte online:

  1. Apelați la o firmă cu experiență în marketing oline și SEO

SEO nu a murit, chiar dacă au apărut de-a lungul anilor mai multe știri care-l dădeau decedat. Această practică va fi mereu productivă și va aduce rezultate acelor webmasteri care știu cum să organizeze o strategie de promovare responsabilă. Diversificarea și promovarea cât mai inteligentă poate face diferența dintre două proiecte din aceeași nisă atunci când vine vorba despre rezultatele oferite de Google pe anumite cuvinte cheie.

O firmă cu experiență în domeniul marketing-ului online va ști de fiecare dată cum să ridice un proiect indiferent de nișa acestuia. Fiind mereu la curent cu ultimele modificări Google, specialiștii din compania respectivă vor aduce rezultate vizibile și de lungă durată proiectului tău.

Când vine vorba despre alegerea firmei, pentru că sunt foarte multe în acest domeniu, sugerăm să luați decizia semnării unui contract sau încheierii unui parteneriat abia după ce studiați destul de amănunțit portofoliul echipei, căutați câteva păreri sincere ale foștilor clienți (de preferat altele față de cele oferite pe site-ul lor, în testimoniale), dar și informații despre firma și modul în care aceștia lucrează (legal/ilegal).

2.Publicați doar informații de calitate și cu elemente noi

Dacă proiectul dumneavoastră oferă aceleași informații care pot fi găsite pe toate site-urile din nișa respectivă, nu puteți să aduceți un plus valoare în mediul online, deci nu o să aveți un site foarte apreciat de publicul consumator. Încercați să aduceți elemente noi, informații diverse și un stil de abordare mai diferit. Consumatorii de conținut online preferă un site sincer, care oferă răspunsuri la întrebările lor și se pot găsi ușor, de la oameni care au habar de domeniul respectiv, nu doar construite de un webmaster pe o anumită nișă doar din cauza faptului că acea nișă are un public vast și se pot câștiga ceva bani din afiliere sau reclame.

Calitatea va fi mereu scoasă în față, la fel și conținutul original. Google a învățat că un conținut bun trebuie promovat de la sine, iar un astfel de site – cu informații valoroase, unice și curate, va avea mereu de câștigat în lupta pentru pozițiile din căutări.

3.Lucrează cu persoanele care-ți sunt concurente într-o nișă

Motoarele de căutare au apreciat mereu ca proiectele similare să aibe legături între ele. Așadar, câteva comentarii la articolele postate pe site-urile din aceeași nișă, un schimb de link-uri sau orice formă de interacțiune între proiecte pot aduce rezultate frumoase de ambele părți. Aceste colaborări de tip win-win au fost mereu productive, chiar dacă s-a renunțat la ele în ultima vreme pentru că se dorește o aerisire totală a link-urilor externe.

Chiar dacă nu conectați practic site-urile voastre, câteva sfaturi sau o discuție liberă despre nișa în care activați poate deschide noi orizonturi pentru ambii posesori de site-uri. Concurența este productivă, nu mai fugiți de ea!

 

Cauti Gazduire Web? Alege Speedhost.ro