Mai intai de toate, trebuie sa stiti ca unul din avantajele majore ale e-mail marketingul-ului este acela ca nu trebuie sa fii un expert in ceea ce priveste design-ul pentru a crea campanii care sa dea bine in spatiul interactiv. Ai un template prestabilit si o platforma pe care nu trebuie decat sa o hranesti cu informatie si cu datele destinatarilor.
Evidentiaza cat mai bine informatiile importante din content-ul newsletter-ului
Prima tendinta va fi aceea de a folosi mai multe tipuri de font. NU faceti asta! Folositi maxim doua fonturi in cadrul mesajului. Puteti utiliza un anumit tip de font pentru corpul e-mail-ului, iar altul pentru headline-uri sau subtitluri. Fonturi recomandate: Arial, Times New Roman sau Verdana. Destinatarii dvs se poate sa nu aiba alt tip de font instalat pe PC.
Aveti grija ca titlul mail-ului sa fie de interes pentru clientii tinta!
Oricat de bine ar fi structurat content-ul dvs din continutul Newsletter-ulu, clientul trebuie sa fie "invitat" sa-l vizioneze inaite de toate. Nu uitati ca primul lucru vazut in urma primirii mesajului este titlul. Cu cat acesta este mai relevant pentru destinatar si de impact pentru public, cu atat mai mult veti reusi transmiterea mesajului dorit.
Includeti logo-ul companiei in acelasi loc pentru fiecare campanie de newslettere
Construiti-va un brand puternic de fiecare data cand efectuati campanii de e-mail marketing. De exemplu, adaugarea logo-ului dvs. in acelasi loc, de fiecare data cand transmiteti un e-mail, va va face cunoscuti intr-un timp mult mai scurt si va facilita clientilor recunoasterea cu usurinta a mesajelor companiei dar si parcurgerea cu usurinta a informatiilor.
Exprimati-va clar si fiti concisi
Cand pregatiti contentul newsletter-ului, aveti grija sa fiti cat mai concisi. Trebuie sa fiti cat mai coerenti in exprimare si sa captati atentia prin simplitate si concizie. Ganditi-va ca orice informatie necesita un timp alocat - Nu irositi timpul partenerilor! In felul acesta vav veti asigurara si fidelizarea lor.
Alegeti fotografii relevante in sustinerea mesajului comunicat
Includerea imaginilor intr-o campanie de e-mail marketing poate face mesajul transmis mult mai atragator, mai ales pentru ca o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte. Insa trebuie sa aveti grija ce fel de fotografie utilizati. Aceasta nu trebuie sa fie de slaba calitate sau prea incarcata, pentru ca atunci ar distrage atentia de la mesajul propriu-zis transmis in e-mail.
Cand alegeti o imagine pentru campania dvs., fiti atenti ca aceasta sa fie in concordanta cu mesajul sau mesajele pe care doriti sa comunicati. Imaginile in comunicare se utilizeaza pentru o receptionare cat mai buna a mesajului comunicat si trebuie sa ajute destinatarul sa memoreze si sa recunoasca cu usurinta informatiile primite.
Alegeti un serviciu de incredere
Nu trebuie decat sa respectati punctele de mai sus, esentiale in comunicarea mesajului dorit catre consumatori, si Kod va faciliteaza toata actiunea de CONFIGURARE, SETARE A TEMPLATE-ULUI, SEGMENTAREA BAZEI DE DESTINATARI SI TRIMITERE. Nu va ramane altceva de facut decat sa urmariti rezultatele campaniei si sa optimizati campania astfel incat sa beneficiati de rezultate maxime.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro