Cum la salvat The Social Network pe Mark Zuckerberg

februarie 28, 2011

Prima concluzie care putea fi trasa dupa vizionarea filmului nominalizat la Oscar, The Social Network, a fost ca productia il va transforma pe Zuckerberg intr-un personaj negativ. Spre surprinderea multora, filmul a avut efect contrar, relateaza theatlantic.com.

Filmul l-a descris pe Zuckerberg ca fiind un geniu programator fara sentimente si cu emotii la fel de profunde ca programele pentru care scrie coduri. Desi s-a incercat promovarea unei imagini negative, Facebook a crescut la peste 500 de milioane de utilizatori, iar valoarea site-ului a depsit 70 de miliarde de dolari, Zuckerberg fiind astfel transformat intr-un "erou" al lumii tehnologice.

Poplaritatea si imagina data retelei sociale de catre film a reusit sa contracareze efectele negative pe care dezvoltarea rapida ar putea sa le aiba asupra Facebook. Existau motive de ingrijorare deoarece se astepta ca multi utilizatori de Facebook sa migreze catre Twitter.

In urma filmului, oamenii au inceput sa-l placa din ce in mai mult pe fondatorul Facebook.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro