Crestere semnificativa a vanzarilor si a serviciilor Mazda in primul semestru din 2008

iulie 4, 2008

Europa Centrala si de Sud-Est (CSEE) reprezinta una dintre regiunile in care Mazda inregistreaza o crestere accelerata. Rezultatele din primele sase luni ale acestui an totalizeaza un volum de vanzari de 17.301 unitati, mai mult cu 26,7% fata de aceeasi perioada din 2007. Dintre cele 14 state care compun Mazda CSEE, Romania se evidentiaza prin cea mai mare crestere. Dinamica volumului de vanzari Mazda in Romania pentru primul semestru din 2008 este de 369%. In luna iunie, Mazda a comercializat 242 de vehicule, in crestere cu 272% fata de aceeasi luna a anului anterior. Romania este urmata de Slovacia cu o crestere de 125% si de Serbia (inclusiv Muntenegru) cu o crestere de 112%. In termeni de crestere absoluta, Romania se pozitioneaza din nou pe primul loc, cu 1.063 de unitati vandute in plus in primul semestru din 2008 fata de aceeasi perioada a anului anterior, devansand Slovacia (cu o crestere de 797 de unitati) si Ungaria (cu o crestere de 512 unitati).

Per ansamblu, Austria inregistreaza cel mai mare volum de vanzari dintre pietele Mazda CSEE, cu 7.949 vehicule comercializate in primele sase luni din 2008. Austria este urmata de Ungaria (cu 1.815 unitati si o crestere de 39%), de Cehia (cu 1.773 unitati si o crestere de 81%), de Croatia (cu 1.606 unitati si o crestere de 19%) si de Slovenia (cu 879 unitati si o crestere de 45%).

Modelul care a contribuit in mod esential la succesul companiei a fost Mazda2, cu 5470 de unitati vandute in CSEE in perioada amintita anterior (o crestere de 167% fata de primele sase luni din 2007). Mezina gamei a fost urmata de Mazda3, cu 3.645 unitati si de noua generatie Mazda6 cu 3.786 vehicule vandute in perioada ianuarie-iunie 2008. Toate cele trei nou venite ilustreaza faptul ca cererea este inca mult mai mare decat stocul disponibil. In acest moment, numarul de comenzi inregistrate la nivelul intregii regiuni este de 7.747 de unitati.

Vanzarile sunt sustinute si de investitiile in reteaua de parteneri. Astfel, 23 de noi showroom-uri au crescut numarul total de puncte de vanzare Mazda la 253 in intreaga zona CSEE. Pentru a intampina clientii in conditii de top, partenerii Mazda au investit 27 de milioane de Euro in ultimul an. In paralel, Mazda a acordat o atentie sporita cresterii satisfactiei clientilor. Acest lucru a fost posibil prin doua proiecte, Mazda Europe Service (MES) - un serviciu de asistenta tehnica gratuita, lansat in intreaga regiune - si programul de training on-line, destinat informarii si pregatirii la un nivel superior a consultantilor de vanzari si a angajatilor din service-uri.

"Beneficiind de o cerere in crestere, de o retea de dealeri consolidata si de imbunatatirea calitatii serviciilor oferite, Mazda isi creeaza resursele necesare pentru urmatorul semestru din 2008", declara Josef Schmid, Director Regional Mazda CSEE. "Chiar daca in pietele auto conditiile se inaspresc, Mazda isi continua cu succes traseul spre atingerea obiectivului de a depasi 30.000 unitati comercializate in regiune."

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro