Crestere la nivel mondial cu 9,5 procente pentru Volkswagen in primele opt luni ale anului

octombrie 14, 2009

In ceea ce privete livrrile la nivel mondial, pn n luna august, concernul Volkswagen a nregistrat o cretere semnificativ cu 9,5 procente
Marca Volkswagen RAPORTEAZ o cretere de 19,3 procente
Directorul de vnzri al concernului, domnul Wittig: Tendinte de piat care prezint diferente foarte mari la nivel mondial, examinarea cu atentie deosebit a evolutiei viitoare

Focsani, 13 octombrie 2009 Concernul Volkswagen a inregistrat o noua crestere a volumului de livrari. Dupa evolutiile pozitive din primele opt luni ale anului, cu un plus semnificativ de 9,5 procente, cu 490.700 unitti (august 2008: 448.400)*, s-a constatat o nou mbunttire a tendintei. n primele opt luni ale anului curent au fost livrate clientilor 4,14 milioane autovehicule (ianuarie - august 2008: 4,23; -2,1 procente)**, fiind redus n continuare diferenta fat de anul precedent. Pe parcursul aceluiai interval, piata mondiala a inregistrat o scadere de aproximativ 14 procente.
Aceste cifre confirma gama noastra de produse moderne si ecologice, prin care suntem pregatiti foarte bine pentru a ne atinge obiectivele propuse. In acest context putem miza in continuare pe puterea noastra deosebita in special pe pietele din Germania, China si Brazilia, a explicat directorul de vanzari al concernului, Detlef Wittig. Fara indoiala ca un avantaj inregistrat de concernul Volkswagen a fost reprezentat si de primele de casare practicate in anumite tari. Dar aceasta situatie nu trebuie considerata un simbol pentru modificarea pe termen lung a tendintei actuale: Vom continua sa examinam cu mare atentie evolutia viitoare. La nivel mondial, in cadrul regiunilor individuale constatam tendinte de piata cu diferente foarte mari, cu o piata foarte slaba in continuare a automobilelor in Europa (-17 procente), in special in Europa Central/de Est (-47 procente), si, pe de alta parte, o tendinta remarcabila de crestere in Asia si Brazilia. Din acest motiv, evolutia de anul viitor este foarte greu de pronosticat, a completat Wittig.
Pietele principale din Germania si China se remarca in continuare prin evolutia peste medie
Cresteri semnificative au fost inregistrate de concernul Volkswagen in luna august pe pietele importante din Germania si China. Pe piata din tara de origine, livrarile au nregistrat o cretere cu 27 de procente la 96.200 autoturisme (75.800). Prima de casare epuizat pana in prezent a produs un efect pozitiv remarcabil.
Cu ajutorul msurilor de sustinere initiate de stat, si piata din China a inregistrat o evolutie pozitiva remarcabila. Cu un numar de 132.600 autovehicule livrate (78.100), concernul a inregistrat un plus de 70 de procente in comparatie cu anul precedent. Acesta este cel mai bun rezultat de vanzari inregistrat pana in prezent pe parcursul unei luni individuale.
In America de Nord, Volkswagen a livrat 47.700 de unitati (45.200; +5,5 procente), in timp ce intreaga regiune a inregistrat o scadere de 2 procente. In ciuda masurilor de subventionare initiate de stat, situatia continua sa ramana tensionata pe numeroase piete de automobile. Aceasta evolutie a fost evitata de Volkswagen numai partial. In Europa au fost livrate in total 217.600 de autovehicule (221.900; -2 procente) catre clienti. In special in Europa Centrala si de Est s-au reflectat in anumite zone scaderi dramatice la nivelul pietelor. In America de Sud, in luna august au fost livrate clientilor 68.100 autovehicule (74.500; -9 procente).
Volkswagen Golf si Polo, Audi A3 si A6, Skoda Fabia si SEAT Ibiza la mare cautare
in luna august Volkswagen a inregistrat o crestere remarcabila la capitolul autoturismelor livrate, de 19,3 procente, ceea ce inseamna 326.600 (273.800) autovehicule livrate. Astfel, pentru primele opt luni s-a inregistrat un plus de 5,5 procente. La mare cautare alaturi de modelele din gama Golf si Polo s-au aflat si modelele Lavida, Passat Lingyu, Jetta si New Bora comercializate in China. In Germania, marca a inregistrat o crestere cu 49 procente la 56.300 autovehicule (37.900), iar in China cu 69 procente la 108.000 autovehicule (64.000).
Audi si-a confirmat pozitia de cea mai puternica marca premium din Europa de Vest si a inregistrat atat in regiunea Asia/Pacific (+33 procente), cat si in SUA (+26 procente) cresteri semnificative in domeniul livrarilor. Astfel, Audi a beneficiat de o evolutie mai favorabila in SUA in comparatie cu alte marci premium. In ansamblu, Audi a livrat 65.900 de autoturisme (67.700; -2,7 procente)Marca ceh Skoda, cu 50.200 de autovehicule vandute (47.100), a inregistrat un plus de 6,4 procente, beneficiind astfel de cel mai bun rezultat lunar din anul curent. In special in Germania, China, Marea Britanie si Cehia se remarca o crestere semnificativa a marcii.SEAT a incheiat luna august cu 22.000 de unitati livrate (21.800; +1,0 procente). Pe piata principal din Spania, cu 4.600 autoturisme livrate (3.800), a inregistrat o crestere de 22 de procente in comparatie cu anul precedent. In Germania, cresterea vanzarilor a fost de 16 procente, la 4.200 autovehicule (3.600).

* fr Scania
** fr Scania, inclusiv Volkswagen autovehicule comerciale, camioane si autobuze pentru ianuarie/februarie 2009
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro