Credisson isi consolideaza pozitia de lider pe piata creditelor de consum

martie 29, 2006

Primele 3 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru Credisson o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.

Volumul creditelor acordate de Credisson in retelele partenerilor sai a atins in primele 3 luni ale anului 2006 suma de 30 milioane Euro, reprezentand o crestere de 37% in raport cu volumul inregistrat in perioada similara a anului 2005.

'In conditiile unui mediu concurential mai puternic am reusit sa crestem substantial atat veniturile, cat si portofoliul de produse oferite. Primele luni ale acestui an au fost marcate de mentinerea ritmului de crestere a retelei de puncte de lucru, de la 200 de unitati la inceputul lui 2005 la 800 de unitati in acest moment, acoperind aproximativ 150 de centre urbane. Credisson va continua strategia de dezvoltare, atat a portofoliului de produse competitive, cat si a retelei operative. Know-how-ul si renumele grupului Cetelem in domeniul creditelor de consum, dublate de experienta Credisson pe piata romaneasca vor contribui cu siguranta la atingerea acestui obiectiv', a adaugat Daniel Boaje, Vicepresedintele si Directorul de Operatiuni al societatii Credisson.

Credisson a lansat de la inceputul anului 2006 trei produse inovative in reteaua partenerului traditional Flanco: credite cu perioada de gratie de 6 luni, credite de nevoi personale si 'Creditul de Paste'. Ultimul asociaza notiunea de rate cu cea de credite de nevoi personale si este valabil in reteaua Flanco pana la 23 Aprilie 2006. Clientii pot achizitiona in rate bunuri de folosinta indelungata, avand posibilitatea sa beneficieze si de un imprumut 'cash' in valoare de pana la 30% din valoarea bunurilor, dar nu mai mult de 500 de RON.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro