Cosmote Romania a lansat o noua declinare a platformei de comunicare „Timp sa ascultam”, punand accentul pe importanta de a-i avea aproape pe cei dragi, chiar si atunci cand sunt plecati. Compania de telefonie mobila ne ajuta sa realizam acest lucru prin aducerea a doua persoane impreuna prin intermediul magiei tehnologiei.
Ce poate fi mai important decat sa auzi vocea celui drag?
Noul spot TV „Spiridusul” este in linie cu acest obiectiv si pune accent pe avantajele oferite de abonamentele de voce si date ale companiei, evidentiind preocuparea copilului pentru a termina o conversatie, nu pentru ca ar putea consuma minute, ci pentru ca este nerabdatoare sa auda vocea tatalui sau, care ar putea suna din clipa in clipa.
„Fara sentimente si fara posibilitatea de a le impartasi, telefonia mobila este numai un exercitiu de tehnologie si maiestrie inginereasca. Cu acest nou spot, am decis sa continuam in spiritul conceptului „Fluturele” si sa apelam la latura afectiva a fiecarui utilizator de telefonie mobila, aratand ca oricat de mult ar avea de vorbit, noi le putem oferi serviciul de care au nevoie. COSMOTE adauga astfel o nota emotionala mesajului adresat tuturor consumatorilor”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania.
Atat spotul „Fluturele”, cat si „Mama si fiul” au emotionat audienta si au atras multe reactii pozitive in social media, asa ca aceasta continuare a campaniei „Timp sa ascultam” a venit de la sine. COSMOTE Romania propune abonamente de voce care ofera timpul necesar de a asculta si de a vorbi fara graba.
Spotul TV „Spiridusul” promoveaza planul tarifar de voce XL, care pentru doar 18,60 euro pe luna (TVA inclus) ofera 250 minute nationale si internationale, 2000 de minute si 2000 de SMS-uri in retea, 150 MMS-uri si 1500 de minute pentru apeluri video in retea, 2000 minute catre numerele fixe din reteaua Romtelecom, precum si 150 MB trafic de date.
Campania a fost realizata de Papaya Advertising, care colaboreaza cu Ogilvy Romania pentru campaniile de business si de abonamente ale COSMOTE.
Echipa COSMOTE care a coordonat realizarea noii campanii de promovare este alcatuita din: Dana Bursuc – Senior Marketing & Communication Manager, Valentin Stoenescu – Head of Postpaid & Corporate Marketing Communication, Diana Grosu – Junior Brand Manager.
Echipa Papaya Advertising care a contribuit la aceasta campanie este alcatuita din: Robert Tiderle - Creative Director, Andrada Sas – Copywriter, Rares Dumitrel - Art Director si Ramona Sima – Client Service Director. Echipa de productie a fost formata din: Family Film – casa de productie, Razvan Marculescu – regizor si Marius Panduru – DOP.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro