Un sistem adaptativ de invatare, realizat in parteneriat cu organizatii din opt tari din Europa, va fi la indemana copiilor de varsta scolara cu deficiente de auz, pentru a-i ajuta sa inteleaga mai bine textele pe care le citesc.
Invatarea adaptativa presupune proiectarea continutului didactic astfel incat fiecare utilizator sa poata parcurge materialele in ritm propriu.
Acesta este principalul obiectiv al proiectului TERENCE, initiat de Universitatea de Studii dell’Aquila din Italia, in calitate de solicitant, impreuna cu SIVECO Romania, Universitatea Libera di Bozen-Bolzano, Italia, Universitatea Moholy-Nagy din Budapesta, Ungaria, Universitatea Catolica Leuven, Belgia, Fundatia Bruno Kessler, Italia, Universitatea Sussex, Marea Britanie, Centrul de Cercetare L3S Research, Hannover, Germania, Universitatea de Studii din Verona, Italia, Biomedicine, Intelligent Systems, Educational Technology, Salamanca, Spania, Centre for Scientific Visualisation, din Ljubljana, Slovenia, Universitatea de Studii din Padova, Italia, in calitate de parteneri.
Dezvoltarea capacitatii copiilor de a intelege textele scrise reprezinta un element cheie in dezvoltarea lor ca tineri adulti. Competentele in intelegerea textelor se dezvolta mult intre 7 si 11 ani. In zilele noastre, din ce in ce mai multi copii au o capacitate redusa de a face deductii si inteleg cu greu ceea ce citesc, desi sunt buni cititori. Pe acest fond, crearea unui sistem inteligent de invatare este mai mult decat necesar.
In cadrul proiectului TERENCE se vor furniza instrumente pentru intelegerea povestilor si realizarea de deductii, alaturi de un sistem de invatare adaptativ de referinta care sa-i ajute pe copii sa faca conexiuni intre diferite evenimente din textele pe care le parcurg.
Jocurile inteligente ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Copiii cu deficiente de auz isi pot dezvolta ...
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro