ITOL va invita pe 22 iulie la un nou eveniment Learning Lounge si lanseaza urmatoarea intrebare: Cat de multe stim despre Managementul Crizelor? Va raspunde invitatul special, doamna Mirela Meita, director general al Chelgate, www.chelgate.ro.
Cand vorbim despre managementul crizelor in context de comunicare si PR, ne referim la acele servicii care au atasate clauze de confidentialitate de cateva pagini.
De la Mirela Meita vom afla cum ajuta o agentie de PR prin servicii de ”crisis management” compania pe care o asista sa isi defineasca potentialele zone sensibile si sa stabileasca un plan de actiune in cazul in care apare o situatie de criza.
In plus, reputatia unui business, a unui proiect se construieste greu si se poate stirbi usor. Nu exista situatii fara iesire, ci doar semnale ignorate, amanari sau nestiinta.
Mirela, un amestec de farmec personal cu profesionalism, fermitate si blindete, ne va explica cum sa preintampinam si cum sa solutionam astfel de crize.
Raspunsuri la intrebari, aplicatii concrete pe studii de caz si discutii de grup va asteapta la urmatorul Learning Lounge, joi 22 iulie, ora 17:30, la mansarda Cafepedia (Str. Artur Verona nr.2).
Pentru inscrieri, in limita locurilor disponibile, scrieti pe mail la [email protected] sau sunati la telefon 021/314 88 00.
Persoana de contat: Teodora Graur
Oferta ITOL cuprinde certificari şi afilieri la corpuri profesionale internaţionale, acreditări de programe de training, proiecte care permit asumarea de către practicienii din resurse umane, training, dezvoltare a unui rol activ în piața de formare.
Pentru detalii suplimentare despre ITOL, puteţi accesa www.itol.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro