Cea de-a doua editie a Contact Center Awards se va desfasura in data de 29 aprilie la Institutul National de Statistica din Bucuresti, in cadrul celui mai important eveniment dedicat comunitatii de call center din Romania, Call Center and Customer Care Conference and Expo.
In ultimii ani comunitatea de call center si suport din Romania a evoluat simtitor din punctul de vedere al tehnologiei si al know-how-ului. Rolul acestui domeniu a devenit crucial in orice sector de business. Constientizarea nevoii de eficienta in activitatile de call center s-a transpus rapid in rezultate pozitive la nivel de cifra de afaceri, portofoliu de clienti si dezvoltare pe termen lung.
Un call center inteligent si modern nu doar atrage clienti si proiecte noi, ci fidelizeaza baza de clienti deja existenta, asigurand continuitate si stabilitate. In spatele unui astfel de call center se afla inainte de toate oameni pregatiti, ce reprezinta branduri puternice pe piata locala si internationala. Contact Center Awards a luat nastere pentru acesti oameni vizionari, pentru a-i cunoaste, pentru a-i evalua si pentru a le premia performantele deosebite. Evenimentul se afla la cea de-a doua editie si va avea loc pe 29 aprilie, in cea de-a treia zi a Call Center and Customer Care Conference and Expo, cel mai important eveniment din domeniul call centerelor de pe piata locala.
Contact Center Magazine, revista comunitatii de call center din Romania, a demarat acest proiect impreuna cu Expo Media in 2009, reusind sa atraga inca din prima editie peste 100 de participanti, 10 companii de talie nationala si internationala, precum si sponsori importanti. Anul acesta evenimentul este sustinut de partenerii DNA Solutions, Euristic Partner si Customer Service School.
Competitia se adreseaza atat call centerelor, cat si centrelor de suport. Conceptul Contact Center Awards este unul deschis si incurajeaza profesionistii acestui domeniu indiferent de nivelul atins in organigrama companiei, in care activeaza. Participantii pot fi de la manageri de top la reprezentanti ai departamentului de Relatii cu Clienti. Printre criteriile de evaluare se numara: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, spiritul de inovare si capacitatea de motivare pozitiva a coechipierilor.
Juriul Contact Center Awards este format din: Madalina Vilau, Director editorial Contact Center Magazine, Manfred Stockmann, Vicepresedinte, European Confederation of Contact Centre Organisations, Eduard Merk, Contact Center Consultant si Oana Balteanu, Fondator Customer Service School. Procesul de evaluare este format din doua faze. In prima etapa concurentii vor trimite prezentari specifice pe baza formularului de inscriere, pana in data de 9 aprilie 2010, iar in a doua etapa finalistii selectati vor participa la un interviu cu juriul. In urma acestor doua faze, se vor alege si anunta castigatorii.
Companiile care si-au adjudecat trofeele primei editii Contact Center Awards sunt Competence Call Center, Computer Generated Solutions Romania, GE Money, Oracle Romania, Raiffeisen Bank Romania, UPC Romania, Vodafone Romania si Linea Directa Communications.
Categoriile de premiere sunt structurate astfel:
-la sectiunea Call Centers - Best Call Center, Best Call Center Manager, Best Call Center Supervizor, Best Call Center Agent, Best Call Center Trainer, Best Use of Technology;
- la sectiunea Contact Center - Best Support Center Manager, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Specialist.
Pentru mai multe detalii despre Contact Center Awards va rugam sa accesati www.contactcenterawards.ro.
Evenimentul este organizat de Expo Media, o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro