Contact Center Magazine prelungeste perioada de inscriere a specialistilor de call center la competitia Contact Center Awards 2010

aprilie 12, 2010

 Expo Media si Contact Center Magazine organizeaza cea de-a doua editie a Contact Center Awards in data de 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti, in cea de-a treia zi a Call Center and Customer Care Conference and Expo.

Revista Contact Center Magazine premiaza oamenii vizionari ai industriei de call center din Romania la Contact Center Awards 2010. Pentru a incuraja participarea a cat mai multi specialisti, perioada de inscriere s-a prelungit pana in data de 16 aprilie 2010. Gala expertilor de contact center se afla la cea de-a doua editie, feedback-ul inregistrat la editia trecuta fiind extrem de pozitiv. In 2009 evenimentul s-a bucurat de sprijinul si participarea a numeroase companii de top din multiple sectoare de business, precum si de personalitati marcante ale industriei de call center.

Contact Center Magazine, revista comunitatii de call center din Romania, participa activ la dezvoltarea comunitatii locale de contact center, oferind o platforma eficienta de comunicare si networking pentru expertii domeniului. Competitia lansata aduce in prin plan oameni valorosi si know how de exceptie, stimuland astfel consolidarea si evolutia comunitatii de call center. In spatele oricarui brand puternic se afla oameni pregatiti, care au ceva de spus lumii si care reprezinta cele mai pretioase resurse de business.

Contact Center Awards se va desfasura la Institutul National de Statistica din Bucuresti, in data de 29 aprilie 2010, in cea de-a treia zi a Call Center and Customer Care Conference and Expo, cel mai important eveniment din domeniu de pe piata locala.

Competitia se adreseaza atat call centerelor, cat si centrelor de suport. Selectia participantilor nu se concentreaza pe pozitia ocupata in organigramele companiilor. Specialistii inscrisi pot fi deopotriva manageri sau reprezentanti ai departamentului de Relatii cu Clientii. Criteriile de baza pentru evaluare sunt: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, spiritul de inovare si capacitatea de motivare pozitiva a coechipierilor.

Categorii de premiere:
-sectiunea Call Centers - Best Call Center, Best Call Center Manager, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Agent, Best Telesales Agent, Best Call Center Trainer, Best Use of Technology;
-sectiunea Contact Center - Best Support Center Manager, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Specialist.

Editia de anul acesta a Contact Center Awards este sustinuta de partenerii DNA Solutions, Euristic Partner si Customer Service School. Formularele de inscriere se pot trimite pana la data de 16 aprilie 2010, inclusiv. Pentru mai multe detalii despre Contact Center Awards va rugam sa accesati www.contactcenterawards.ro.
Evenimentul este organizat de Expo Media, o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro