Cum arata profilul utilizatorilor de Internet din Romania, grupati pe categorii de varsta, acces la tehnologie si comportament online? Doru Panaitescu, consultant si trainer in marketing si publicitate online, a realizat portretele a trei categorii de varsta diferite: cea de 45, cea de 30 si cea de 15 ani (Sursa: prezentarea sustinuta la editia a doua a Conferintei „Marketing in Directâ€, 8 Septembrie 2010).
Utilizatorul de 45 de ani, nascut in 1965, face parte din generatia Dallas si totodata generatia Decretel (generatia de sacrificiu). Si-a petrecut adolescenta cu un televizor alb-negru, pickup, magnetofon, telefon cu disc, iar primul contact cu Internetul l-a avut la 30-35 de ani. Pentru el, Internetul si media sociale pot fi un mister. Astazi foloseste Google doar cand nu are de ales, are sub 200 de contacte in telefon, este inregistrat pe LinkedIn, utilizeaza Facebook si Twitter doar accidental, are retea wireless la birou.
Utilizatorul de 30 de ani, nascut in 1980, membru al generatiei MTV, si-a petrecut adolescenta cu un televizor color, un casetofon, walkman si un telefon cu taste, iar primul sau contact cu Internetul a fost la 15-20 de ani. Internetul este un mediu de lucru uzual pentru acest tip de utlizator. Astazi foloseste Google ca pe Biblie, are intre 200 si 600 de contacte in telefon, are conturi active pe Facebook, Twitter, Linkedin, You Tube, chiar si Hi5 si retea wireless oriunde: la birou, acasa, in oras.
Utilizatorul de 15 ani, nascut in 1995, membru al generatiei Ipod si Google, s-a nascut intr-o familie dotata ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Consumatorul roman de Internet – intre generatia Decretel ...
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro