Saptamana trecuta au avut loc, la Palatul Parlamentului, Conferintele din cadrul celei de-a XI-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Conferintele au oferit o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator si au abordat o combinatie unica de teme, sustinute de peste 35 de experti din toate domeniile comunicarii: marketing, advertising, relatii publice, comunicare online, comunicare politica si mass-media.
Pentru cei care nu au putut ajunge la Conferinte, dar si pentru cei care vor sa revada prezentarile vorbitorilor, organizatorii Olimpiadelor au realizat, in premiera, o modalitate inedita de redare a continutului Conferintelor: powerpoint-urile folosite de speakeri pot fi urmarite, impreuna cu discursul acestora, pe site-ul evenimentului. Astfel, vizitatorilor le este foarte usor sa urmareasca si sa noteze ideile pe care le considera utile. Puteti vedea continutul Conferintelor, accesand pagina: www.olimpiadelecomunicarii.ro
In cadrul Conferintelor, specialisti ai pietei de Advertising si de Relatii Publice au prezentat studii de caz ale unor campanii celebre, atat de relatii publice, cat si de advertising si comunicare politica. De asemenea, ei au vorbit despre cele mai eficiente metode de a comunica prin new media si despre specificul diverselor pozitii din cadrul unei agentii de comunicare. Alaturi de ei, evenimentele au beneficiat de prezenta unor personalitati marcante ale vietii politice sau economice: Roberta Anastase (Presedinte Camera Deputatilor), Adriana Saftoiu (Deputat PNL de Prahova), Ludovic Orban (Vicepresedinte PNL), Bogdan Ciuca (Deputat PC de Galati), Mihai Rohan (Director General Carpatcement), Shachar Shaine (Presedinte Tuborg Romania), Neil Coupland (Director General si Vice Presedinte JTI Romania), Mona Nicolici (Purtator de cuvant si CSR Manager Petrom), Alexandru Badulescu (Country Director Western Union), Raul Pop (Director General Recolamp) etc.
Publicul a participat in numar mare la Conferinte, audienta fiind formata in mod constant din 300 - 350 de participanti.
Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului este Tuborg Romania.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea financiara a: Carpatcement, Petrom, Recolamp, RBS Romania, McCann Erickson, Coca-Cola HBC Romania, BCR, Jack Daniels, Gillette, BitDefender, Impact SA, Fundatia Sensiblu, Nutline si Kaspersky.
Partenerii media ai proiectului sunt: Radio ZU, Jurnalul National, BIZ, 24 FUN, Cariere, Strategic.ro, Wall-Street.ro, E-jobs.ro, 9AM.ro, Comunicatedepresa.ro, Inpolitics.ro, PrProgress.ro si Tritonic.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro