Conferinta de Branding - parte din proiectul international Simply Romania al AIESEC Ploiesti, al carui scop este de a imbunatatii imaginea Ploiestiului, cat si a Romaniei

septembrie 10, 2010

Timp de 2 zile, Ploiestiul devine centrul cultural al tarii. Tineri cu varste intre 15-23 ani, elevi din liceele ploiestene si studenti ai Universitatii Petrol - Gaze vor participa in weekendul 18-19 septembrie 2010 la o serie de traininguri si workshopuri ce au ca tema cultura si traditiile romanesti, dar si notiunea de brand.

Cei 60 de tineri participanti la conferinta se vor intrece la un concurs de creatie al carui obiectiv va fi crearea unui brand pentru orasul Ploiesti. Seminariile si trainingurile la care participa tinerii sunt livrate de traineri straini, membrii AIESEC care detin cunostinte n acest domeniu.
AIESEC Ploiesti este parte din cea mai mare organizatie de tineri din lume si a fost infiintata in 2005, cu ajutorul AIESEC Bucuresti, dezvoltand proiecte pe dezvoltare durabila: cultura, mediu, educatie, antreprenoriat si IT.
AIESEC este recunoscuta de ONU ca fiind cea mai mare organizatie de tineri din lume avand o experienta de peste 60 de ani in dezvoltarea si descoperirea potentialului tinerilor.
 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro