Concurs de planuri de afaceri

februarie 9, 2011

Preocupata in permanenta de aspectele practice ale educatiei universitare, Facultatea de Business din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, sprijinita de Fundatia Dinu Patriciu, organizeaza in colaborare cu Centrul de Dezvoltare Antreprenoriala pentru Studenti un Concurs de planuri de afaceri, al carui obiectiv major este reprezentat de dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale ale studentilor. Lansarea oficiala a competitiei are loc marti, 8 februarie 2011.

Concursul este deschis tuturor studentilor Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca (nivel licenta si/sau masterat). Participantii trebuie sa se inscrie pana la data de 5 martie 2011, completand formularul online de pe site-ul competitiei (www.tbs.ubbcluj.ro).

Preocupata in permanenta de aspectele practice ale educatiei universitare, Facultatea de Business din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, sprijinita de Fundatia Dinu Patriciu, organizeaza in colaborare cu Centrul de Dezvoltare Antreprenoriala pentru Studenti un Concurs de planuri de afaceri, al carui obiectiv major este reprezentat de dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale ale studentilor. Lansarea oficiala a competitiei are loc marti, 8 februarie 2011.

Concursul este deschis tuturor studentilor Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca (nivel licenta si/sau masterat). Participantii trebuie sa se inscrie pana la data de 5 martie 2011, completand formularul online de pe site-ul competitiei (www.tbs.ubbcluj.ro).

Planurile de afaceri desemnate castigatoare vor primi sprijin pentru a se materializa, Tetarom SA punand la dispozitia firmelor astfel infiintate un spatiu pentru derularea activitatilor administrative. Premiile oferite in cadrul acestui concurs sunt urmatoarele:

-consultanta oferita de cadrele didactice ale Facultatii de Business, atat la infiintarea firmei, cat si pe parcursul primilor trei ani de activitate;
-spatiu (inclusiv utilitatile, copiator si telefon-fax) in cadrul Incubatorului de afaceri Tetarom pentru firmele care vor fi infiintate de catre castigatorii desemnati, pentru o perioada de pana la trei ani sau pana cand firmele vor atinge o cifra de afaceri anuala de 50.000 de Euro;
-firmele castigatoare vor mai beneficia de cate un laptop si de licenta pentru software de contabilitate (pentru primul an de functionare).

Suplimentar, juriul sau alti sponsori pot sa ofere premii din bugete proprii. Jurizarea va fi asigurata de personalitati marcante ale mediului de afaceri local si national. Organizatii prestigioase, precum Tetarom SA, PriceWaterhouseCoopers, Banca Transilvania, CSi, Fundatia Dinu Patriciu, Liga Intreprinzatorului Roman si Cluj International Club, desemnandu-si reprezentantii in juriul competitiei.

www.tbs.ubbcluj.ro

 

Calendarul concursului cuprinde urmatoarele etape si termene limita:
Inscrierea candidatilor (completarea fisei de inscriere de pe site-ul competitiei)5 martie 2011
Depunerea / Trimiterea planurilor de afaceri (format tiparit si suport electronic)15 martie 2011
Evaluarea planurilor de afaceri16-24 martie 2011
Anuntarea finalistilor25 martie 2011
Prezentarea ideii de afaceri in fata juriului30 martie 2011
Premierea31 martie 2011

Criteriile avute in vedere pentru evaluarea planurilor sunt:
planul de afaceri si prezentarea trebuie sa fie clare, complete si persuasive;
fezabilitatea si calitatea conceptului propus;
efectul economic, potentialul de implementare;
capacitatea echipei de management;
gradul de inovativitate a ideii propuse;
realism in evaluarea riscului si in elaborarea bugetului.

 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro