Concurs de afaceri pe teme sociale si de mediu lansat de BRD

decembrie 20, 2007

BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in Romania, un concurs de afaceri pe teme de responsabilitate sociala si de mediu la nivelul anului 2028, la care participa 82 de universitati europene, fiind selectate deja sase echipe si din România, a anuntat miercuri banca.
Obiectivul concursului este acela de a imagina modul in care Grupul Societe Generale ar trebui sa actioneze, in anul 2028, pentru a transpune in practica principiile responsabilitatii sociale si de mediu. Pentru construirea strategiilor de responsabilitate sociala si mediu pot fi luate in considerare o multitudine de subiecte din domenii diferite, respectiv economic, protectia mediului sau social.
Cele 21 de echipe care s-au inscris in Romania (20 formate din studenti la ASE Bucuresti si una alcatuita din studenti ai Universitatii de Vest din Timisoara) au participat deja la o faza de selectie la nivel european, in urma careia au fost retinute in competitie 6 dintre ele, care vor concura cu alte 34 de echipe. Cele 40 de echipe retinute in faza finala a concursului vor anima propriile wikibloguri, pe care isi vor prezenta si proiectele. Castigatorii vor fi desemnati in luna martie in functie de pertinenta ideilor, creativitate si realism.
Grupul Societe Generale este parte in mai multe tratate internationale relevante in domeniul responsabilitatii sociale corporative: grupul Wolfsberg (asociatia de lupta impotriva spalarii banilor), Global Compact, Carbon Disclosure Project (inventar al actiunilor celor mai mari 500 de companii din lume in raport cu schimbarea climatica), Equator Principles (pact semnat de cele mai importante 50 de banci din lume, care are in vedere integrarea impactului social si de mediu in proiectele de finantare in valoare de peste 10 mililoane dolari).
Grupul Societe Generale a cheltuit, in 2006, 22,3 milioane euro in proiecte de sponsorizare, mecenat si responsabilitate sociala si a donat alte 4,9 milioane euro in vederea sprijinirii unor proiecte umanitare. Banca a finantat cu 1,2 miliarde euro diferite industrii ecologice (energie solara, energii alternative, gestiunea deseurilor).
La randul sau, BRD dezvolta deja de zece ani o strategie in domeniul responsabilitatii sociale, cu implicare in patru domenii principale, printre care arta si cultura, educatia, sportul si actiunile umanitare.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro