Concurenta pentru noua generatie DVD continua

martie 10, 2008

Dupa ce Toshiba cu al sau HD DVD a capitulat in fata performantei si popularitatii Blu-ray al celor de la Sony, o companie londoneza New Media Enterprises lanseaza pe piata HD VMD. Englezii sunt optimisti in ceea ce priveste noul lor produs care, spun ei, isi va gasi cu siguranta o nisa in piata.
Cel mai important avantaj al noului HD VMD este pretul. Acesta este mult mai ieftin decat Blu-ray. De aceea si-a ales ca public tinta tinta persoane cu venituri mai mici care nu isi permit sa investeasca sume considerabile in aceasta directie. Motivul pretului scazut este unul foarte simplu. Englezii au folosit tehnologia de citire cu laser rosu, existenta deja de ceva vreme, care este mult mai ieftina decat cea cu laser albastru implementata de cei de la Sony.
Cei de la New Media Enterprises si-au identificat foarte bine publicul tinta, dar avand in vedere popularitatea tot mai mare a consolelor Playstation 3, englezii ar putea fi sortiti esecului daca potentialii lor clientii cad in patima jocurilor video.

Dan Aldulescu

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro